۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۳۹۱۵۰
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

توهین به پیامبر نشان از شکست جنون آمیز دشمن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: دشمنان اسلام به طور حقیقی شکست خورده‌ و به حالت جنون و دیوانگی رسیده‌اند و توهین به پیامبر(ص)، نشان از رفتار جنون‌آمیز آنهاست.
حجت الاسلام علي محمدي، رييس سازمان اوقاف و امور خيريه کشور حجت الاسلام علي محمدي، رييس سازمان اوقاف و امور خيريه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به توهین دشمنان اسلام به پیامبر(ص) تصریح کرد: خدواند پیامبران را برای هدایت بشر فرستاده است و دشمنان اسلام به خیال این که می‌توانند نور هدایت بشریت را خاموش کنند، به حرکات زشت و ناپسند روی می‌آورند و به پیامبر اسلام(ص) توهین می‌کنند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر این که مجرم اصلی توهین به پیامبر(ص)، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند ابراز داشت: دشمنان اسلام به طور حقیقی شکست خورده‌ و به حالت جنون و دیوانگی رسیده‌اند و توهین به پیامبر(ص)، نشان از رفتار جنون‌آمیز آنهاست که باعث تنفر بیشتر مردم جهان، از آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

وی در ادامه افزود: دشمنان اسلام با این حرکات ناشایست، قرآن و اهل‌بیت(ع) را مورد هدف قرار داده‌اند در حالی که با وعده الهی، همه دشمنان اسلام شکست خواهند خورد و اسلام و اهل‌بیت(ع) پیروز خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و نظریه یکی از اندیشمندان آمریکایی در این مورد افزود: برجینسکی، اندیشمند و نظریه پرداز آمریکایی گفته بود: جهان در نقطه عطف تاریخ قرار دارد و تاریخ در حال تغییر مسیر است و مدیریت تغییر،‌ به دست جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی در ادامه، با تشکر از زحمات حجت الاسلام احمدیان اظهار داشت: یکی از نکات خوبی که در زمان حجت الاسلام احمدیان اتفاق افتاد، برخورد قاطع و محکم وی با ریخت و پاش‌ها، بی‌انضباطی‌ها و بی‌نظمی‌ها بود که در این مورد به طور خاص از وی تشکر می‌کنم و امیدوارم با مدیریت جدید این موضوع ادامه پیدا کند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در تبیین اصول کاری این سازمان تصریح کرد: همدلی و هماهنگی به عنوان اصل پیشرفت در کارها، انجام کارها و فعالیت‌ها براساس برنامه‌ریزی‌های سازمان و نظم و انضباط کاری سه اصل مهم این سازمان است.

وی در پایان افزود: حجت الاسلام غلامرضا محمدزاده مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه استان فارس که فردی توانمند و پرتلاش است، از امروز به عنوان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران منصوب می‌شود و برای ایشان آرزوی توفیق دارم./958/پ202/ص

ارسال نظرات