۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۳۹۱۶۶
مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

وحدت دنیای اسلام سبب نابودی استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری وحشت دنیای غرب از قدرت و گسترش اسلام را مشهود دانست و گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبر نشان از خشم و درماندگی دشمنان از گسترش و تبیین آموزه های اسلامی در جهان است.
وحدت دنیای اسلام سبب نابودی استکبار جهانی است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، روز گذشته در دیدار خواهران طلبه حوزه علمیه شهرکرد با نماینده ولی فقیه در این استان اظهار داشت: توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اقدام مذبوحانه‌ای بود که دل هر مسلمانی را به درد آورد و موج بزرگی از اعتراض و خشم جهان اسلام را به دنبال داشت.

مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری وحشت دنیای غرب از قدرت و گسترش اسلام را مشهود دانست و گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) نشان از خشم و درماندگی دشمنان از گسترش و تبیین آموزه های اسلامی در جهان است.

حجت الاسلام رحمانی بیداری اسلامی را منشأ خشم استکبار جهانی دانست و گفت: بیداری اسلامی منجر به زمین خوردن استکبار جهانی شده است؛ از این رو استکبار با اقدامات موهن و ضد اسلامی می کوشد اذهان و افکار عمومی را نسبت به دین مبین اسلام خدشه دار کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان در برخورد با عوامل فیلم موهن«زندگی محمدرسول الله(ص)» اظهار داشت: این وحدت و یکپارچگی در همه امور می‌تواند راهگشا باشد که سرانجام آن نابودی کامل استکبار جهانی است.

حجت الاسلام رحمانی در ادامه با تبریک ولادت حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: ما مفتخریم که ایران اسلامی میزبان حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است.

وی با بیان این که قم به مرکز ثقل بیداری اسلامی در جهان تبدیل شده است، افزود: این شهر توفیق رهبری جهان اسلام را دارد و به سبب حضور عالمان ربانی یک مرکز بزرگ علمی به شمار میرود.

حجت الاسلام رحمانی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، خاطرنشان کرد: هر کس به مقام حضرت معصومه(ع) شناخت و معرفت پیدا کند بهشت بر او واجب می‌شود./9461/پ203/ب

ارسال نظرات