۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۳۹۲۲۹

تحصیل بیش از 200 طلبه در مدرسه علمیه خواهران میاندوآب

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب از آغاز سال تحصیلی جدید این مدرسه با حضور بیش از 200 طلبه در سطوح مختلف خبر داد.
تحصیل بیش از 200 طلبه در مدرسه علمیه خواهران میاندوآب

زیبا پرهیزگار، مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 200 طلبه در این مدرسه مشغول گذراندن دوره های آموزشی حوزوی هستند.

وی با بیان این که تعداد پذیرش حوزه علمیه خواهران میاندوآب در سال جاری 47 نفر است، گفت: مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مدیر استانی حوزه های علمیه، مسؤولان و طلاب جدید در محل مصلای امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد.

این مسؤول همچنین درباره جذب استادان گفت: با توجه به تغییرات آیین نامه‌های جذب استادان درباره ارزیابی علمی و برگزاری آزمون‌ تخصصی، اساتید از بین دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و دکترا انتخاب می شوند.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید دو نفر از استادان بومی استان برای تدریس دوره‌های آموزشی حوزه علمیه الزهرا(س) میاندوآب جذب شده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب، در ادامه با تأکید بر پژوهش محور‌بودن برنامه‌های حوزوی، ارتقای سطح علمی و پژوهشی طلاب برای ارائه آثار فاخر و پر محتوای حوزوی را از اولویت‌های اصلی بخش پژوهش عنوان کرد./936/ت303/ب

ارسال نظرات