۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۳۹۴۶۷
استاندار آذربایجان غربی:

ایران اسلامی پرچمدار عدالت، صلح و آزادگی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی گفت: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا همچنان تلاش می کند که ولایی و مطیع امر رهبری بودن مردم را کم رنگ نشان دهد در حالی که مردم پایدار و استوار ایران اسلامی در همه عرصه ها به خوبی ثابت کرده اند که لحظه ای به اندیشه های رهبری پشت نمی کنند.
استاندار آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: پرچم افتخار، عزت و سربلندی نظام اسلامی امروز مقتدرانه تر از سه دهه گذشته انقلاب در سراسر جهان به اهتزاز درآمده است.

 

وی گفت: ملت ایران پله های ترقی در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و بین المللی را با استعانت از مکتب مترقی اسلام یکی پس از دیگری با موفقیت طی می کنند.

 

جلال زاده با اشاره به پایداری ها و دلاورمردی های ملت ایران تصریح کرد: امروز به پاس مردانگی ها و دلاورمردی ها و تقدیم خون پاک هزاران شهید، ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام پرچمدار عدالت، صلح و آزادگی در جهان است.

 

این مسؤول با اشاره به شرایط جهان و نقش رهبری داهیانه مقام معظم رهبری افزود: یکی از رمزهای ماندگاری، استقامت و پایداری آرمان های انقلاب اسلامی ترسیم راه روشن انقلاب به رهبری حکمیانه ایشان است.

 

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به دسیسه ها و تلاش های دشمنان انقلاب در این سالها بر ایجاد شکاف میان رهبری و مردم گفت: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا همچنان تلاش می کند که ولایی و مطیع بودن مردم به امر رهبری را کم رنگ نشان دهد در حالی که مردم پایدار و استوار ایران اسلامی در همه عرصه ها به خوبی ثابت کرده اند که لحظه ای به اندیشه های رهبری پشت نمی کنند.

 

وی با بیان این که امروز دشمنان انقلاب به خوبی می دانند که نمی توانند بر وحدت و یکپارچگی ملت ایران غلبه کنند، یادآور شد: با شکست نقشه های شوم دشمنان در مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی ایران، هم اکنون دوستداران نظام امیدوارانه تر از همیشه به آرمان ها و حرکات ایران چشم دوخته اند.

 

جلال زاده خاطرنشان کرد: ایثار و از خودگذشتی مردم در طول 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در تبعیت از ولایت فقیه و همچنین تمسک به ارزش ها و اصول مترقی اسلام از جمله عناصری است که اقتدار و بالندگی ملت ایران را موجب شده است.

 

جلال زاده با بیان اینکه ابرقدرتهای جهانی تاب دیدن اقتدار و عزت ایران اسلامی را ندارد، یادآور شد: جایگاه تاثیرگذار کنونی انقلاب در عرصه های مختلف بین المللی مرهون استقامت ملت ایران و همچنین اقتدار و توان بالای نیروهای مسلح است.

 

گفتنی است، مراسم رژه و سان نیروهای مسلح آذربایجان غربی امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در خیابان عطایی ارومیه برگزار شد./936/پ202/ب

ارسال نظرات