۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۴۰۲۸۵

فعالیت بیش از 470 روحانی بوشهری در دهه کرامت

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی بوشهر از فعالیت تبلیغی بیش از 470 روحانی به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد.
حجت الاسلام سيد نور موسوي نيا-مدير کل تبليغات اسلامي بوشهر

حجت الاسلام سید نورالله موسوی نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، از برگزاری بیش از 300 برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی در دهه کرامت در استان بوشهر خبرداد.

وی با تأکید بر این که بیش از 200 مسجد فعال استان میزبان جشن های دهه کرامت هستند، گفت: از این تعداد بیش از 30 مسجد محوری استان برنامه های مختلفی مانند برپایی جشنوارها، مسابقه ها، ایستگاه های صلواتی و سخنرانی های دینی را در دستور کار دارند.

حجت الاسلام موسوی نیا ادامه داد: حدود 150 کانون فرهنگی، تبلیغی دارای مجوز از اداره کل تبلغات اسلامی استان در حال برگزاری برنامه های فرهنگی در استان هستند.

وی تصریح کرد: در دهه کرامت بیش از 400 مبلغ حوزوی مشغول به سخنرانی و تبلیغ در جشن ها و جشنواره ها و برنامه های دینی و مذهبی استان بوشهر هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر همچنین به ظرفیت شبکه تبلیغ استان در این دهه اشاره کرد و افزود: بیش از 70 روحانی در روستاهای استان در دهه کرامت درحال فعالیت تبلیغی خود می باشند.

وی به کار‌گیری ظرفیت 50 انجمن اسلامی استان را از دیگر اقدام‌های فرهنگی این اداره دانست و عنوان داشت: همچنین جشن های دهه کرامت در مدارس آموزش و پرورش نیز با همکاری هیأت های مذهبی دانش آموزی در حال برگزاری هستند.

حجت الاسلام موسوی نیا در پایان سخنانش ادامه داد: استقبال از خادمان حرم رضوی در شهرستان ها از دیگر برنامه هایی است که با همکاری هیأت مذهبی استان در حال انجام است./9463/پ202/س

ارسال نظرات