۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۶۷۸
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان:

حرکت‌های اهانت‌آمیز دشمن از سر ضعف و ذلت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان اصفهان گفت: اگر عده ناچیزی بخواهند با اهانت‌ها با اراده خداوند مقابله کنند، بدانند هرگز به جایی نخواهند رسید و تنها بی منطقی و ناتوانی خود را به دنیا ثابت کرده‌اند.
حجت الاسلام حسين طيبي فر مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسین طیبی‌فر نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان امروز در سخنرانی خود در مراسم راهپیمایی امروز مردم اصفهان گفت: امروز همه اقشار، مسؤولان، بازاریان، حوزویان و دانشجویان برای ابراز انزجار از حرکت زشتی که گروهی از انسان‌های ضعیف در برابر یک اندیشه الهی و نورانی انجام داده‌اند، به خیابان آمدند تا با مشت گره کرده خود به دشمنان اسلام بفهمانند که نمی‌توانید با قرآن و فرستاده او مقابله کنید.

وی در ادامه افزود: اکنون که اراده خداوند بر این قرار گرفته است که دین اسلام حاکمیت خود را بر دنیا بگستراند، اگر عده ناچیزی بخواهند با این قبیل توهینات با اراده خداوند مقابله کنند، بدانند که هرگز به جایی نخواهند رسید و تنها بی منطقی و ناتوانی خود را به دنیا ثابت کرده‌اند.

حجت الاسلام طیبی‌فر خاطر نشان کرد: در زمان حضرت محمد(ص) نیز، زمانی که شعار«لااله‌الاالله» حضرت در جهان پیچید، بودند مستکبرانی که به مقابله با او برخاستند، اما خداوند طبق وعده خود و با وجود تعداد اندک مسلمانان به یاری آنها آمد و نگذاشت که دشمنان کاری از پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان ابراز داشت: اکنون که دوباره پس از 14 قرن صدای«لااله‌الاالله» حضرت امام خمینی(ره) در دنیا پیچید، مستکبران برای تخریب دل‌های مؤمنان و آزادی‌خواهان، امکانات خود را به راه انداخته‌اند، اما از این نکته غافلند که امت اسلامی و بسیجیان این امت، با سجیل‌های خود برای مبارزه با آنها به پا خاسته‎‌اند.

وی با اشاره‌ای به قدرت انقلاب اسلامی در منطقه افزود: انقلاب اسلامی توانست کنگره کاخ‌های لیبرال دموکراسی را در دنیا فرو ریزد و مدعیان کدخدایی دنیا را از تخت‌های خود به زمین کشاند، انقلاب اسلامی توانست ده‌ها توطئه نظامی، سیاسی و فرهنگی را با هدایت رهبری فرزانه خود و عنایات حضرت ولی عصر(عج) خنثی کند.

حجت الاسلام طیبی‌فر ادامه داد: امروز انقلاب و بیداری اسلامی، توانسته است نوکران پرورش یافته آمریکا و اسرائیل را یکی پس از دیگری به زمین ‌زند و حرکاتی که امروز از دشمن سر می‌زند، نه تنها از روی قدرت نیست بلکه از ضعف و ذلت او است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل بدانند که این حرکات و این توهینات نه اینکه ذره‌ای از نور اسلام و عظمت پیامبر اسلام  کم نمی‌کند، بلکه چراغ وجود ایشان در دنیا روشن‌تر و دل‌هایی که تا دیروز خواب بودند نیز بیدار می‌شوند و زمینه نابودی هرچه زودتر شما را فراهم می‌کنند.

حجت الاسلام طیبی‌فر در پایان، با خطاب به برخی کشور های منطقه اظهار داشت: ما امروز به سران کشورهای به ظاهر مسلمان که ادعای حفظ و خادمی حرمین را دارند، عرض می‌کنیم، اکنون که به پیامبر اسلام جسارت شده است به چه دلیل در کاخ‌های خود مشغول عیاشی هستید و آیا دیگر زمان آن نرسیده است که به این بردگی و ذلت خاتمه دهید، ولی ملت شما هرگز این خواری را نمی‌پذیرند و انشاالله طولی نمی‌کشد که شما نیز مانند دیگر نوکران صهیونیست به زباله دان تاریخ می‌پیوندید. /9392/پ202/س  

ارسال نظرات