۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۴۰۷۶۹

تدوین تقویم جامع آموزشی تربیتی در مدارس علمیه آذربایجان غربی

خبرگزاری رساـ معاون واحدهای آموزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی از تدوین تقویم جامع برنامه های آموزشی تربیتی مدارس علمیه استان در سال جاری خبر داد.
تدوین تقویم جامع آموزشی تربیتی در مدارس علمیه آذربایجان غربی

حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون واحدهای آموزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری نخستین نشست ماهانه مدیران مدارس علمیه استان اظهار کرد: تدوین تقویم جامع برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس در سال تحصیلی جدید از مهمترین مصوبات این نشست بود.

 

این مسؤول یادآور شد: نخستین نشست ماهانه مدیران مدارس علمیه استان در سال تحصیلی جدید اوایل مهر ماه در شهرستان تکاب برگزار شد. 

 

حجت الاسلام مقدم ادامه داد: در این جلسه مقرر شد مدیران مدارس در خصوص تبادل استاد و طلبه برای افزایش سطح آموزشی و استفاده از برنامه های ویژه تعاملات خود را افزایش دهند.

 

وی همچنین تصریح کرد: بازدید مدیران از مدارس علمیه شهرستانها و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف از دیگر تصمیمات نخستین جلسه مدیران مدارس علمیه استان بود.

 

حجت الاسلام مقدم با بیان اینکه این نشست با هدف هم افزایی و تعامل مدیران مدارس علمیه استان به صورت ماهانه در یکی از شهرستان ها برگزار می شود، گفت: این روند سال گذشته نیز اجرا می شد و دستاوردهایی قابل قبولی در ارتقاء سطح علمی و آموزشی مدارس استان به همراه داشت.

 

معاون امور واحدهای آموزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: دومین نشست ماهیانه مدیران مدارس علمیه استان دهه نخست آبان در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان نقده برگزار می شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات