۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۴۰۹۱۳
امام جمعه کرمانشاه:

با نهادینه‌کردن امر به معروف و نهی از منکر کار پلیس آسان‌تر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان این که رنجی که نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت و آسایش شهروندان متحمل می شود با پرداخت حقوق و مزایا جبران نمی‌شود، گفت: با نهادینه‌کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، کار پلیس آسان‌تر می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمين علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین مصطفی علما امروز در جمع فرماندهان انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پلیس امروز سنتی نیست بلکه یک پلیس جامعه محور است و اقدامات خود را براساس یافته‌های علمی انجام می‌دهد.  

 

وی افزود: تلاش‌های پلیس با حقوق و پاداش مادی جبران نمی‌شود و پاداش واقعی آنها در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است.  

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: رنجی که نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت و آسایش شهروندان متحمل می شود با پرداخت حقوق و مزایا جبران نمی‌شود و در پیشگاه خداوند اجر و پاداش فراوانی دارد.  

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا فرموده اند، نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند، همه آحاد جامعه اعم از خواص و عوام وظیفه دارند که با پلیس در جهت تولید امنیت همکاری و مشارکت داشته باشند.  

 

وی یادآور شد: اگر ما امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کنیم کار پلیس آسان‌تر و ساده‌تر می‌شود.  

 

گفتنی است، در این دیدار رییس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز درخصوص اقدامات صورت‌گرفته در راستای تقویت ارزش‌های دینی کارکنان، فرهنگ قرآن خوانی و بصیرت کارکنان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مطالبی را بیان کرد./967/پ202/س

ارسال نظرات