۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۴۱۵۶۰
معاون دبیر کل حزب الله لبنان:

با سلاح مقاومت و شهادت به جنگ اسرائیل رفته ایم

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن تاکید بر مقاومت گفت: مقاومت تنها سلاحی است که حزب الله برای مقابله با دشمنان استفاده می کند.
شيخ نعيم قاسم

 

به گزارش خبرگزاری به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان، امروز در مراسم فارغ  التحصیلی دانشجویان بیروت گفت: حزب الله لبنان بزرگترین و تنها سلاح خود را مقاومت میداند که این سلاح بهترین سلاح برای مقابله با اسرائیل است.


وی افزود: یکی از مصادیق مقاومت رعایت قانون در انتخابات است که با قانون مداری و دور از بی عدالتی به پای صندوق های رای بیاییم و به افراد شایسته و لایق رای بدهیم.


شیخ نعیم قاسم  ضمن تاکید بر وحدت میان لبنانی ها خاطر نشان کرد: ملت لبنان باید اتحاد خود را مقابل دشمنان حفظ و از هر گونه اختلاف و درگیری های قومی و دینی دور نمایند.


معاون دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: ما از شهادت نمی ترسیم بلکه یکی از افتخارات ماست و به شدت به آن رغبت داریم. شهادت توفیقی از جانب خداوند تبارک و تعالی است و لیاقت می خواهد که کسی در مقابل دشمنان و برای حفظ دین خود به شهادت برسد و ما با سلاح شهادت و مقاومت به جنگ با اسرائیل رفته ایم.


وی تصریح کرد: کشور لبنان باید از حامیان سوریه باشد و حزب الله برای حزب مستقله متاسف است که به شورشیان سوریه کمک می کند./994/ب902/ک

ارسال نظرات