۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۴۲۴۱۹
رییس تبلیغات اسلامی محمودآباد:

روحانیت پاسدار اصلی آرمان‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی محمود آباد با تأکید بر این که روحانیت پاسدار اصلی آرمان های والای انقلاب اسلامی است، گفت: باید از این ظرفیت ارزنده در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بهره گرفته شود.
روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام رضا ذاکری، رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد، امروز در جلسه روحانیان مستقر این شهرستان با بیان این که روحانیان نقش بی بدیل و ارزنده ای در بنیان نهادن انقلاب و نظام اسلامی در ایران داشته اند، گفت: نظام مقدسی که با نثار خون های پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان به دست آمده است به احدی از بیگانگان اجازه نخواهد داد تا در امور کشور دخالت کند.

 

وی با تاکید بر این که روحانیت پاسدار اصلی آرمان های والای انقلاب اسلامی می باشد، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت ارزنده در راستای ترویج ارزش های اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بهره گرفته شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد روحانیت را پیشگامان اصلی ترویج اندیشه های ناب دینی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت آگاه همواره در مسیر تقویت اسلام ناب گام برداشته است که این مسیر نورانی باید همیشه ادامه داشته باشد.

 

حجت الاسلام ذاکری با بیان این که پاسخگویی به شبهات دینی یکی از مهم ترین رسالت های امروز روحانیت است، یادآورشد: باید نسل جوان جامعه با بصیرت بخشی و آگاهی افزایی نسبت به ترفندها و برنامه های دشمنان آگاهی پیدا نماید تا فریب ظاهرسازی آنان را نخورد.

 

وی با اشاره به این که پیوند میان مردم و روحانیت پیوندی مستحکم و ناگسستنی است، ادامه داد: تلاش دشمنان برای جدایی مردم از علما و روحانیت بی فایده و بدون نتیجه خواهد بود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد، تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، گام برداریم و رهنمودهای ارزنده ایشان را اجرایی کنیم.

 

حجت الاسلام ذاکری تبعیت از رهبری را تنها راه عبور از بحران‌ها و مشکلات دانست و تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولی فقیه و پیروی از رهنمودهای ایشان است.

 

وی با اشاره به این که دشمنان نظام دیگر توانی برای مقابله با نظام اسلامی ندارند، گفت: آنها در این 33 سال از هر ابزار ممکنی برای تضعیف و براندازی نظام استفاده کردند؛ اما با سد محکمی همچون ولایت فقیه روبه رو شدند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی محمود آباد در بخش دیگری از سخنان خود به گسترش اسلام ناب در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت: امروز با تلاش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موج اسلام خواهی در همه دنیا رو به گسترش است.

 

حجت الاسلام ذاکری تلاش دشمنان در جهت اسلام هراسی را بی فایده خواند و افزود: اسلام حقیقی همه مرزهای جغرافیایی را پشت سر گذاشته و در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز در حال رشد و گسترش است./950/پ203/س

ارسال نظرات