۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۴۲۵۹۰
کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت‎وگو با رسا:

حتی آسمان نیز برای صهیونیست ها ناامن است/ مرحله محو اسرائیل آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل خاورمیانه از آغاز معادله جدید فضایی حزب الله لبنان بر مقاومت اسلامی خبر داد و گفت: موفقیت هواپیمای پهباد بر فراز رژیم صهیونیستی نشان دهنده آغاز دوران محو این رژیم است.
مصيب نعيمي

 

دکتر مصیب نعیمی، کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به بحث و بررسی موفقیت اخیر هوایی حزب الله لبنان اشاره کرد و افزود: این دستاورد، مرحله جدیدی از رویارویی مقاومت با رژیم صهیونیستی و آغاز مرحله محو اسرائیل است.

 

وی تاکید کرد: حزب الله لبنان پس از گذشت از مراحل مختلف رویارویی با رژیم صهیونیستی، امروزه وارد مرحله نبرد هوایی شده است، آسمان مقاومت از این پس به راحتی مورد تجاوز نمی گیرد و اسرائیلی ها به یقین باید مدت ها برای این رویارویی جدید به فکر باشند و مطمئنا راهی جز عقب نشینی نیز نخواهند یافت.

 
نعیمی ادامه داد: پرواز پهباد «ایوب» بر روی فراز مقر ناوگان آمریکایی، نفوذ از مرز سرزمین های اشغالی، تصویر برداری از نقطه جوشن فولادین و عدم توجه سپر فولادی این رژیم، حاکی از این است که صهیونیست ها دیگر حتی به آسمان خود نیز دلخوش نخواهد داشت.

 

این کارشناس مسائل خاورمیانه، تصریح کرد: حرکت اخیر حزب الله لبنان فقط در حد پرواز یک هواپیما نبود، بلکه آغاز معادله جدید فضا به فضای مقاومت اسلامی است.

 

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی در امکانات خود غلو می کند، ابراز داشت: پیشرفته نشان دادن امکانات از سوی رژیم صهیونیستی با هدف فروش اسلحه به کشورهای دیگر است که با واسطه آمریکا انجام می گرفت، اما پس از نابودی تانک های اسرائیلی در جنگ 33 روزه لبنان، این تانک ها موقعیت فروش خود را از دست دادند.

 

نعیمی خاطر نشان ساخت: موقعیت تانک هایی که رژیم صهیونیستی سالانه بیش از یک و یا دو میلیارد فروش می کرد در اثر نابودی آنها توسط حزب الله از بین رفت، پس از موفقیت هواپیمای پهپاد بر فراز اسرائیل نیز، دیگر هیچ یک از تجهیزات نظامی این رژیم مورد اعتماد نخواهد گرفت.

 

کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان این که رژیم صهیونیستی در آینده شاهد تحرکات جدیدی خواهد بود، اظهار داشت: عدم داشتن اعتماد بین المللی، از دست دادن اعتماد مردم خود و دریافت پاسخ محکم در صورت هر تجاوز از ویژگی های جدیدی که رژیم صهیونیستی شاهد آن خواهد بود.

 

موج معکوس مهاجرت اسرائیلیان پس از موفقیت پهباد حزب الله قوت خواهد گرفت

 

نعیمی تصریح کرد: پس از شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه لبنان در سال 2006 شاهد موج معکوس مهاجرت صهیونیست ها بودیم که بی شک این موج پس از موفقیت عظیم حزب الله لبنان در پرواز هواپیمای پهباد بر فراز رژیم صهیونیستی بیشتر خواهد شد.

 

وی در پایان سخنانش با تأکید بر این که در آینده باید منتظر انتشار ابعاد مختلف این موفقیت بود، عنوان داشت: هر روزی که می گذرد، گوشه جدیدی از این موفقیت هواپیمایی پهباد مشاهد می شود، چرا که این هواپیما تا آخرین لحظه مأموریت خود به شکل کامل، اطلاعات را به مرکز خود انتقال می داد./9463/ب911/د

ارسال نظرات