۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۴۴۵۲۵
آیت الله نابلسی:

مقابله با آمریکا و اسرائیل از اوجب واجبات است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علیمه امام صادق(ع) ضمن تاکید بر مقابله با دشمنان اسلام گفت: مبارزه با آمریکای جنایت کار و اسرائیل غاصب از واجب‎ترین اعمال است.
علامه شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی مدیر مدرسه امام صادق(ع)، در خطبه‌های نماز عید قربان تاکید کرد: واجب‌ترین و مهم‌ترین کاری که برعهده مسلمانان سراسر جهان است، تمسک به وحدت، نابودی فتنه، مقابله با دشمنان و دوری از اختلافات مذهبی است.

 

وی همچنین تاکید کرد: ما در این ایام نیازمند آن هستیم که اصالت و رونق اسلام را بازگردانیم نه اینکه چهره این دین مبین را با رفتارهای نادرست مشوش سازیم.

 

علامه نابلسی با اشاره به اینکه باید از تمام عوامل تفرقه انگیز دوری کنیم و به زیبایی و اخلاق اصیل اسلامی بازگردیم خاطرنشان کرد:‌ اسلام بر اساس انقلاب بر شرک و فساد و مقاومت با ظالمان آمده است و در هر عصر ظالمان و سرکشانی بوده‌اند که می‌خواستند زندگی مسلمانان را به جهنم تبدیل سازند، پس ما باید خودمان با تمسک به آموزه‌های رسول خدا (ص)، زندگی کریمانه و با عزتی برای خود ایجاد کنیم.

 

وی در قسمت دیگری از خطبه‌های خود تاکید کرد: مقابله با آمریکا و اسرائیل در دوران ما، از اوجب واجبات است، چرا که این دو، سران فساد در منطقه و جهان هستند و مقابله با آنها بر هر مسلمانی واجب است. شکی نیست که مقاومت لبنان، فلسطین، عراق و افغانستان علیه آمریکا و اسرائیل بیانگر روحیه جهانی اصیل آنها است. مقاومت اسلامی لبنان و رهبران آن و جوانان آگاهی که در آنجا تعلیم می‌بینند نیز از هر وسیله‌ جدیدی برای جلوگیری از دشمنی اسرائیل و سیطره آن بر منطقه استفاده می‌کنند./994/د102/ک

ارسال نظرات