۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۴۴۸۴۵

تعامل رادیو معارف با مرکز مطالعات پاسخگویی به شبهات

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر آمادگی کامل رادیو معارف را در پاسخ‌گویی به شبهات در حوزه دین اعلام کرد.
تعامل راديومعارف و مرکز پاسخگويي به شبهات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر، مدیر رادیو معارف و هیأت همراه از «مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات»، بازدید کردند.

این بازدید که با هدف تعامل هر چه بیشتر بین رادیو معارف و مرکز مطالعات پاسخگویی به شبهات صورت گرفت، با حضور مدیران گروه‌های اندیشه و حکمت، فقه و سیره و واحد طرح و ارزیابی رادیو برگزار شد.

حجت‌الاسلام لطفی نیاسر، هدف اصلی از چنین تعاملاتی را، استفاده گسترده از رسانه‌های جمعی و رسانه‌ای همچون رادیو معارف در پاسخگویی به شبهات بیان کرد و گفت: رادیو معارف آمادگی کامل برای استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی و کارشناسان چنین مراکزی را دارد.

در ادامه جلسه، حجت‌الاسلام رضائی مهر، رییس مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در مرکز، به رصد و طبقه‌بندی موضوعی شبهات، بر پاسخگویی و نقد شبهه با نگاه تخصصی و علمی تأکید کرد.

در ادامه، مدیران گروه‌های اندیشه و حکمت و فقه و سیره رادیو معارف، علاوه بر ارائه گزارشی از مباحث برنامه‌های پرسمانی رادیو معارف در خصوص پاسخ به سؤوالات دینی مخاطبان، راهکارها و پیشنهاداتی را برای پر رنگ‌تر شدن ارتباط بین رادیو و مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهادت ارائه کردند./997/د102/ن

ارسال نظرات