۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۴۵۱۶۰
وزیر اقتصاد در پاسخ به رسا:

با تمام وجود برای رفع دغدغه‌ مراجع و حل گرانی تلاش می‌کنیم

خبرگزاری رسا ـ وزیر اقتصاد و امور دارایی در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از تلاش همه جانبه این وزارتخانه برای رفع مشکل گرانی خبر داد.
با تمام وجود برای رفع دغدغه‌ مراجع و حل گرانی تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید شمس الدین حسینی، وزیر اقتصاد و امور دارایی شامگاه پنج شنبه از نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری رسا که نظر وی را درباره اقدامات این وزارتخانه در راستای رفع دغدغه مراجع تقلید، علما و دلسوزان در خصوص گرانی جویا شد گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای از بین بردن نگرانی این بزرگان درباره گرانی‌ها انجام خواهد داد.

این گزارش حاکی است غلامعلی حداد عادل، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز از غرفه خبرگزاری رسا در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های خبری این رسانه حوزوی قرار گرفت.

وی در سخنان کوتاهی با تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری رسا تولید، انتشار و انعکاس اخبار حوزه‌های علمیه و دیدگاه‌های مراجع تقلید و علما را امری مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: امیدواریم این خبرگزاری که همه دست اندرکاران آن نیز حوزوی هستند از لحاظ پیاده سازی اخلاق اسلامی در رسانه، الگویی برای دیگر خبرگزاری‌ها باشد./908/پ202/ج

ارسال نظرات