۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۳۹۸
با حضور جمعی از علما و سیاست مداران لبنان و ایران؛

مراسم بزرگداشت شهید عبدالرزاق الاسمر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت شهید عبدالرزاق الاسمر عضو حزب توحید اسلامی که در اتفاقات اخیر در طرابلس لبنان به شهادت رسیده بود با حضور جمعی از علما و سیاست مدار لبنان و سفیر ایران برگزار شد.
علماي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جبهه العمل المقاوم، روز گذشته مراسم بزررگداشت شهید عبدالرزاق الاسمر عضو حزب توحید اسلامی که در گیری‎های اخیر شهر طرابلس در شمال لبنان به شهادت رسید، با حضور غضنفر رکن آبادی سفیر ایران در لبنان، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان، سید ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، شیخ بلال شعبان رییس جبهه توحید و عده ای از شخصیت های بزرگ دینی و سیاسی در مرکز تجمع علمای مسلمین لبنان واقع در حاره حریک برگزار شد.


سید ابراهیم امین السید در این مراسم ضمن ابراز تسلیت به خانواده این شهید از طرف جمعیت حزب الله لبنان و سید حسن نصر الله دبیر کل این حزب خاطر نشان کرد: شهادت امری بزرگ و والا مقامی است که توفیق می خواهد که کسی نسیبش بشود.


وی افزود: دشمنان، مقاومت در کشورهای عربی و جهان اسلامی مانند فلسطین، لبنان، بحرین را تهدیدی علیه خود قلمداد می کنند به همین دلیل در صدد به شهادت رساندن سران مقاومت هستند.


رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان ضمن تاکید بر وحدت اسلامی گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن وحدت اسلامی هستند./994/ب903/ک

 

ارسال نظرات