۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۴۶۶۴۵

مجلس گرامیداشت سالروز شهادت حسن تهرانی مقدم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی مقدم، با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد آیت الله انگجی تبریز گرامی داشته شد.
حجت الاسلام ايوب حسن زاده، نماينده ولي فقيه در نيروي هوا و فضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مجلس گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی مقدم، امروز با حضور مسؤولان لشکری و کشوری، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم تبریز در مسجد آیت الله انگجی تبریز برگزار شد.

 

حجت الاسلام ایوب حسن زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در این مراسم با بیان این‌که شهید تهرانی مقدم حق بزرگی بر ملت ایران دارد، اظهار داشت: امثال شهید تهرانی مقدم توانستند با ایده‌های بومی و تفکرات مبتکرانه خود در صنعت هوا و فضای کشور تحولات بزرگی رقم بزنند.

 

وی با اشاره به این‌که شهید تهرانی مقدم قبل از شهادت از چهره های گمنام نظام بود، خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری و عشق به شهادت از ویژگی های بارز آن شهید بزرگوار بود، هیچ کاری از دیدگاه شهید تهرانی مقدم غیرممکن نبود و در راستای اهداف نظام اسلامی توانست کشور را به عالی‌ترین افتخارات و قله‌های عزت و اقتدار برساند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان هوافضای سپاه تصریح کرد: تهرانی مقدم در وهله اول به برکت شهادت به یکی از نام آور ترین چهره های انقلاب اسلامی تبدیل و در وهله دوم در سایه اطاعت پذیری از مقام شامخ ولی فقیه به اوج عزت و عظمت نایل شد.

 

حجت الاسلام حسن زاده عزت و اقتدار معنوی ایران اسلامی را بزرگترین عامل بازدارندگی در مقابل توطئه های استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت تفکر ولایی و خون سرخ شهیدان توانسته به اوج اقتدار و سرافرازی نایل شود و به یک الگوی مقاومت برای آزادیخواهان جهان تبدیل شود.

 

وی عاشورا را منشاء الهام انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: هویت ملت ایران الهام گرفته از مکتب عاشورا و فرهنگ کربلا است، بدون تمسک به آموزه های اهل بیت ممکن نبود هشت سال تمام با دستان خالی مقابل استکبار جهانی تا به دندان مسلح ایستادی کرد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان هوافضای سپاه ادامه داد: جوانان ایران اسلامی با الهام از فرهنگ عاشورا دشمن را به خاک مذلت نشاندند و دستاورد این مقاومت چیزی نیست؛ جز عزت و اقتدار که استکبار جهانی امروز نمی تواند با همه رجز خوانی اش به حریم ما متعرض شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود پایبندی به اصول، آرمان ها و ارزش‌های دینی، وحدت و یکپارچگی را عامل استمرار و تداوم جامعه دینی دانست و گفت: بی تردید هر جامعه که گرفتار اختلافات سیاسی و پایبند به آرمان های مقدس خود نباشد، محکوم به فنا است./935/پ203/ب

ارسال نظرات