۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۴۶۸۱۳
همزمان با ماه محرم؛

بیش از هزار مبلغ دینی به مناطق مختلف لرستان اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام بیش از هزار مبلغ دینی همزمان با ماه محرم به مناطق مختلف لرستان خبر داد.
حجت الاسلام علي خادمي، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام علی خادمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از اعزام هزار و 300 مبلغ به شهرها و روستاهای استان لرستان در دهه اول ماه محرم خبر داد.

وی اقامه نماز جماعت، برپایی مراسم عزاداری سید الشهدا(ع) و نظارت بر آن، تبیین فلسفه قیام حسینی، ترویج تلاوت قرآن و تبیین مباحث امر به معروف و نهی از منکر سبک زندگی اسلامی و تبیین فلسفه اقتصاد مقاومتی در منبرها و جلسات را از مهم ترین اهداف اعزام این مبلغان به مناطق مختلف برشمرد.

حجت الاسلام خادمی بصیرت‌افزایی و دفاع از مبانی جمهوری اسلامی به ویژه ولایت فقیه، تبیین اقتصاد مقاومتی، دعوت مردم به اتحاد و انسجام و پرهیز از اختلاف و تفرقه را از دیگر وظایف مبلغان اعزامی به مناطق تبلیغی عنوان کرد

وی با اشاره به رسالت فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات در جهت تبلیغ دین اسلام و گسترش و تبیین معارف قرآنی و اهل بیت(ع) ابراز داشت: برنامه های ویژه ای، برای روستاهایی که تاکنون مبلغ به آن اعزام نشده در نظر گرفته شده است.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی لرستان وظیفه مبلغان در شرایط فعلی را سنگین ارزیابی کرد و اظهار داشت: مبلغان همانگونه که برای ترویج معارف و احکام الهی فعالیت می‌کنند برای تقویت ایمان و بصیرت مردم نیز باید تلاش کنند.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به ظرفیت های تبلیغی ماه محرم و صفر تصریح کرد: مکتب اهل بیت(ع) حیات بخش و ماندگار است و همگان باید برای اعتلای این فرهنگ تلاش کنیم.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی لرستان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: ماه محرم فرصت مناسبی است تا روحانیت مردم را بیش از پیش با مکتب اهل بیت(ع) و آموزه‌های دینی آشنا کنند./9464/ت303/ب

ارسال نظرات