۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۴۶۹۱۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

مطالبات رهبر انقلاب در هیات های مذهبی تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان بهترین مکان برای تحقق فرمایشات رهبری را هیئت های مذهبی عنوان و خاطرنشان کرد: مبلغان هیئت ها باید سخنان خود را پیرامون مطالبات و فرمایشات مقام معظم رهبری به مردم ارائه کنند.
حجت الاسلام محمد حسين بلک، مدير کل تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، روز گذشته در همایش طلایه داران حسینی، ویژه هیئت های مذهبی و مداحان اهل بیت که در تالار مهر اهواز برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و آغاز مراسمات حسینی ابراز داشت: محرم، گنجینه بزرگی است که باید از سوی هیئت ها برای جامعه تبیین شود.

مشاور امور روحانیان استانداری خوزستان با بیان این که مجالس حسینی از تأثیر گذاری بالایی بر مردم برخوردارند، اظهار داشت: هیئت های مذهبی باید از این فرصت به خوبی بهره مند شوند.

حجت الاسلام بلک در بخش دیگر از سخنان خود به سؤوالات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان استان خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: باید مطالبات مقام معظم رهبری تهیه و در اختیار مبلغان هیئت های مذهبی قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان بهترین نهاد برای تحقق فرمایشات رهبری را هیئت های مذهبی عنوان و خاطرنشان کرد: مبلغان هیئت ها باید سخنان خود را پیرامون مطالبات و فرمایشات مقام معظم رهبری به مردم ارائه کنند.

حجت الاسلام بلک خاطرنشان کرد: بیان تاریخچه و روش های عزاداری، توجه به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فلسفه قیام امام حسین(ع)، عنایت ویژه به مسأله وحدت ملی و همدلی بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) از مهم ترین مطالبی است که باید مورد توجه هیئت ها قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان تشویق و ترغیب مردم به صبر و بردباری در برابر مشکلات و سختی ها با نیم نگاهی به موضوع اقتصادی کشور را از دیگر مسائل جهت بیان در هیئت های مذهبی عنوان کرد.

مشاور امور روحانیان استانداری خوزستان با بیان این که باید در مراسمات از خرافات پرهیز کرد، ابراز داشت: رعایت نظم و توجه به اطلاعیه های نیروی انتظامی و شورای هیئت های مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی جهت برپایی مطلوب و بهینه مراسم های عزاداری باید مورد توجه قرار گیرد./9464/پ202/ب

ارسال نظرات