۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۴۸۲۴۰
امام جمعه موقت اردبیل:

مقاومت غزه از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکبری‌جدی گفت: مقاومت مردم مظلوم غزه به پشتوانه حمایت های جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی در شکست رژیم صهیونیستی بود.
حجت الاسلام صابر اکبري جدي، رييس بنياد دايره المعارف اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام صابر اکبری‌جدی، امام جمعه موقت اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم اشغالگر قدس در جریان جنگ هشت روزه غزه اظهار داشت: تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه اوج حماقت سران این رژیم پس از شکست در جنگ 22 روزه بود.

 

وی با اشاره به این‌که مقاومت مردم مظلوم غزه به پشتوانه حمایت های جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی در شکست رژیم صهیونیستی بود، خاطرنشان کرد: حمایت ایران از مردم غزه نشان داد که کشورمان برخلاف سران برخی از کشورهای مرتجع عرب منطقه نه تنها در بیان بلکه در عمل نیز پشتیبان مقاومت فلسطین است.

 

امام جمعه موقت اردبیل، حزب الله در لبنان و مقاومت فلسطین را ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی ایران در منطقه دانست و گفت: جریان مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی نسبت به سال‎های گذشته با قدرت و اقتدار بیشتر پیش می رود و به یقین با ادامه چنین روندی اضمحلال رژیم اشغالگر قدس به زودی تحقق خواهد یافت.

 

حجت الاسلام اکبری جدی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن روز نیروی دریایی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز از نظر توان و قدرت نظامی یکی از کشورهای مطرح و بزرگ جهان است، اقتدار نظامی ایران اسلامی به پشتوانه حمایت مردم موجب شده که دشمن حتی فکر تعرض به ایران اسلامی را نیز نداشته باشد.

 

وی با تأکید بر این‌که هرگونه تجاوز و حماقت احتمالی دشمن در مرزهای آبی با پاسخ کوبنده نیروی دریایی کشور مواجه می شود، گفت: در طول سه دهه گذشته به یقین دشمن اگر ذره ای از پیروزی خود اطمینان داشت، ایران را مورد هجوم قرار می داد و این‌که تاکنون نتوانسته به ایران تعرض کند، به خاطر این است که می داند که در این اقدام با شکست بزرگی مواجه خواهد شد.

 

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به این‌که برخی تهدیدات دشمن تنها راه‌اندازی جنگ روانی علیه مردم ایران است، اظهار داشت: دشمن از حمله نظامی به ایران عاجز است، از این رو به دنبال تحقق اهداف خود از راه تبلیغی، روانی و رسانه ای است، از سوی دیگر دشمنان از توان و قدرت دفاعی ایران اسلامی آگاهی دارند.

 

وی با اشاره به این‌که بیداری اسلامی بی شک متأثر از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: دشمنان برای خاموشی این چراغ هدایت ملت‌های مسلمان به دنبال خشکاندن ریشه های آن هستند، از این رو سال هاست که به دنبال براندازی نظام اسلامی ایران بوده است، ما اعلام می کنیم که ایران خواهان جنگ با هیچ کشوری نیست، اما اگر دشمن به حریم ما طمع کند، ضربه بزرگی خواهد خورد.

 

حجت الاسلام اکبری جدی با بیان این‌که روند حرکت و مسیر بیداری امت اسلامی به نفع ملت ایران است، تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم و اگر امت اسلامی مسیر در ست را انتخاب کنند بی شک پیروزی نهایی از آن اسلام خواهد بود./935/پ202/ب

ارسال نظرات