۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۴۹۴۳۵
فردا در حوزه علمیه مروی؛

همایش «پژوهش حوزوی و تمدن‌سازی اسلامی» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش «پژوهش حوزوی و تمدن‌سازی اسلامی» به مناسبت هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه با سخنرانی حسن رحیم پورازغدی در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.
همايش «پژوهش حوزوي و تمدن‌سازي اسلامي» در حوزه علميه مروي

حجت‌الاسلام رحمت تولایی، رییس اداره پژوهش حوزه علمیه مروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: همایش علمی پژوهشی «پژوهش حوزوی و تمدن‌سازی اسلامی»، دوشنبه بیست و هفتم آذر ماه ساعت 10:30 با سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.

وی با بیان این که این همایش به مناسبت «هفته پژوهش» و «روز وحدت حوزه و دانشگاه» برگزار می‌شود گفت: اداره پژوهش حوزه علمیه مروی برگزاری همایش «پژوهش حوزوی و تمدن‌سازی اسلامی» را به‌عهده دارد و طلاب و اساتید حوزه علمیه مروی در آن شرکت می‌کنند.

 حجت‌الاسلام تولایی با اشاره به این که این همایش در راستای سلسله نشست‌های پژوهشی حوزه علمیه مروی است عنوان داشت:‌ همایش قبلی با موضوع ضرورت پژوهش در حوزه‌های علمیه با سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی در حوزه علمیه مروی برگزار شد.

رییس اداره پژوهش حوزه علمیه مروی اضافه کرد: حوزه علمیه مروی همچنین یک همایش هم با موضوع ضرورت مباحث مهدویت با سخنرانی قائم مقام بنیاد مهدویت برگزار کرده است./956/ت302/ب

ارسال نظرات