۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۵۰۲۵۵

همایش نقش حوزه و دانشگاه در دهه پیشرفت و عدالت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش نقش حوزه و دانشگاه در دهه پیشرفت و عدالت در اهواز برگزار شد.
وحدت حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری همایش نقش حوزه و دانشگاه در دهه پیشرفت و عدالت خبر داد و گفت: این همایش با حضور اساتید و رؤسای مدارس علمیه و دانشگاه های استان خوزستان در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه چمران اهواز برگزار شد.

وی از حوزه و دانشگاه به عنوان دو بال مهم در جهت پیشرفت کشور یاد کرد و افزود: عدم تربیت صحیح نیرو در این دو مرکز می‌تواند جامعه را به انحراف بکشاند.

حجت الاسلام آلبکل از تجلیل از اساتید بسیجی خبر داد و گفت: در این مراسم هفت نفر از اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان خوزستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

لازم به ذکر است این آیین از سوی سازمان بسیج اساتید خوزستان به مناسبت 27 آذر ماه سالروز شهادت حضرت آیت الله شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در سالن آمفی تئا‌تر دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور جمع زیادی از اساتید دانشگاه‌های مختلف و اساتید حوزه‌های علمیه برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان در ادامه سخنان خود از برگزاری طرح سپاس دو خبر داد و افزود: در این طرح از اساتید فعال مدارس علمیه در مناطق محروم تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام آلبکل،با اشاره به برگزاری جشنواره طلبه جوان موفق به صورت سراسری اظهار داشت: بیش از 30 اثر از طلاب استان خوزستان به این جشنواره ارسال شده است./9464/ت303/ب

ارسال نظرات