۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۵۰۴۵۵
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

وضعیت کنونی رشد جمعیت در ایران حاصل اجرای سیاست های صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به وضعیت کنترل جمعیت در ایران هشدار داده و آن را نتیجه اجرای سیاست های صهیونیست و آمریکا دانست.
جمعيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش «تنظیم خانواده و کنترل جمعیت» صبح امروز با حضور طلاب و دانشجویان مشهد در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) برگزار شد.

 

 خانم خزعلی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این همایش ضمن هشدار نسبت به سیاست های کنترل جمعیت در ایران، به نفوذ دشمن در عرصه فرهنگی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که نمی تواند از راه نظامی نظام اسلامی را سرنگون کند لذا حمله اعتقادی و فرهنگی را در پیش گرفته است.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد انتقاد از سیاست های کنترل جمعیت، خاطرنشان کرد: چرا با تمام هشدارها و سخنرانی های رهبری، باید همچنان عقب ماندگی 100 سال قبل امریکا و اروپا را در مورد کنترل جمعیت اعمال کنیم و این در صورتی است که آن ها به نتایج غلط این سیاست پی برده اند.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه اظهار داشت: این سیاست صهیونیست هاست که در جامعه ما ترویج شده سن بارداری بین 20 تا 35 سال است در حالی که در یک مقاله انگلیسی بر اساس تحقیقات، سلامت مادر را برای بارداری تا سن 50 سالگی تضمین کرده است.

 

خزعلی به آمار جمعیتی ایران در مقایسه با کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: در هر کیلومتر از کشور ما 45 نفر وجود دارد و این در حالی است که در هر کیلومتر از خاک رژیم غاصب صهیونیستی 345 نفر زندگی می کنند، اگر رشد جمعیت ما به همین منوال ادامه یابد، در سال 1480 جمعیت ایران 31 میلیون نفر و جعیت آمریکا 310 میلیون نفر خواهد شد.

 

وی، جمعیت زیاد را باعث رفاه بیشتر دانست و گفت: اگر در جامعه نیروی انسانی کم باشد، مصرف کم شده و کارخانه ها تعطیل خواهد شد و به تبع آن مشاغل زیادی از بین می رود و بیکاری و گرسنگی فضای اجتماع را پر خواهد کرد./930/پ202/ب

ارسال نظرات