۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۵۱۴۲۸
رییس مرکز اسناد انقلاب مطرح کرد؛

کمک 17 میلیارد دلاری آمریکا به رسانه های معاند نظام در فتنه88

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی تاکید کرد: آمریکا در ایام فتنه به رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران 17 میلیارد دلار کمک کرده است.
حجت الاسلام روح الله حسينيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام روح الله حسینیان شب گذشته در مراسم سالگرد شهدای فتنه که در محل مسجد اعظم اهواز برگزار شد، با بیان این که در قرآن از شهادت به عنوان هدف آفرینش و خلقت یاد شده است، ابراز داشت: سبب آفرینش جهان، انسان است و انسان باید سعی کند تا با تلاش خود به مقامات عالیه برسد.

وی از شهادت به عنوان بالاترین مقامی که انسان می تواند به آن برسد، یاد کرد و گفت: کافران بر این باورند انسان تنها برای لذت جویی و خوش گذرانی آفریده شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که زنده نگه داشتن یاد شهدا به خصوص شهدایی که در تاریخ مظلوم واقع شدند، از نشانه های تقوای قلوب است، اظهار داشت: بالاتر از شهادت در راه خدا چیزی وجود ندارد و در روایات آمده است که شهید همکلام با خداوند تبارک و تعالی است.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی امام حسین(ع) را پرچمدار تشیع در جهان معرفی کرد و افزود: شهادت امام حسین(ع) به عنوان مکتب فزاینده در حال در نوردیدن مغزهای انسان ها در سراسر جهان است.

9 دی از نمونه های ایام الله است

وی با اشاره به ایام الله و اهمیت بزرگداشت این ایام، ابراز داشت: روز 9 دی از نمونه های این ایام است که با یادآوری نباید اجازه دهیم در طول تاریخ به فراموشی سپرده شوند.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی از شیخ فضل الله نوری به عنوان گمشده در طول تاریخ یاد کرد و افزود: شیخ فضل الله را عده ای به سبب مواضع و پیش بینی هایش به دار آویختند و در بعضی از کتاب ها از این جنایت کاران با عنوان آزادیخواه یاد شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، کافران، منافقان و دنیا پرستان را سه عنصر ایجاد کننده فتنه دانست و افزود: در جنگ های صفین، نهروان و جمل این سه گروه مشاهده شد و در جریان فتنه این سه گروه نیز با هدف براندازی نظام اسلامی در حال فعالیت بودند.

جبهه کفر در فتنه 88 به سرکردگی آمریکا قد علم کرده بود

حجت الاسلام حسینیان با بیان این که جبهه کفر در جریان فتنه 88 در قامت غرب به سرکردگی آمریکا قد علم کرده بود، ابراز داشت: غرب در این ایام 17 ملیارد دلار به رسانه هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کردند، کمک کرد.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: غربی هایی که دست شان به خون مردم آلوده بود با ادعای دموکراسی در ایام فتنه به کمک اغتشاشگران آمدند.

وی با ابراز تأسف برای افراد بی بصیرتی که حب دنیا سبب دشمنی آنان با اسلام شد، خاطرنشان کرد: خواص جامعه باید به روشنگری های خود ادامه دهند و با گقتن حقایق، مردم را بیش از پیش با جریانات پس از انتخابات آشنا کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به خاموش شدن فتنه به برکت وجود نعمت ولایت اشاره کرد و افزود: اگر مردم زیر چتر ولایت باشند نظام از دسیسه های دشمنان حفظ خواهد شد.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان این که بهترین درایت رهبری این بود که اجازه دادند جریان فتنه ماهیت واقعی خود را نشان دهد، ابراز داشت: پس از گذشت چند ماه دیدیم که چگونه مردم آنها را شکست دادند و این فتنه به دست خود مردم خاموش شد.

شعار علیه اصل ولایت فقیه، مخالفت با اصل اسلام است

حجت الاسلام حسینیان شعار علیه اصل ولایت فقیه را مخالفت با اصل اسلام دانست و افزود: جریان فتنه با اهانت به مراسم عاشورای حسینی خود را نابود کرد و این را باید از الطاف خدا دانست؛ چرا که این جریان نفاق، فتنه را بیش از پیش برای مردم آشکار کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاموش شدن شعله فتنه را به سبب درایت رهبری دانست و ابراز داشت: همه مردم در دوران پس از انتخابات سال 88 وجود نعمت ولایت فقیه را لمس کردند؛ چرا که اگر خداوند ملت ایران را از وجود این نعمت محروم می کرد سرانجام فتنه مشخص نبود.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان این که فتنه گران 88 آمده بودند با شعار آزادی، دیکتاتوری را در کشور راه بیاندازند، خاطرنشان کرد: آنها در همان ابتدای کار می خواستند رأی اقلیت مردم را بر اکثریت برتری دهند.

کسی را انتخاب کنیم که حرف رهبری را درک کند و به حاکمیت خانوادگی پایان دهد

وی با اشاره به فتنه 88 و ماجرای 9 دی تأکید کرد: این دو ماجرا به عنوان نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران است و بیعت باشکوه مردم با رهبری باید در تاریخ ماندگار و بزرگداشت مراسم 9دی هر سال باید پرشور تر از سال گذشته برگزار شود.

حجت الاسلام حسینیان به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اشاره کرد و افزود: باید با تفکر کسی را انتخاب کنیم که حرف رهبری را درک کند، برنامه خود را برمبنای اسلام طراحی کند و به حاکمیت خانوادگی پایان دهد./9464/پ202/ج

ارسال نظرات