۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۵۲۶۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد:

اهدای 10هزار جلد قرآن کریم در دهه فجر به اماکن مذهبی خوزستان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بلک از اهدای ده هزار جلد قرآن کریم، نهج البلاغه و مفاتیح الجنان به اماکن مذهبی خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
حجت الاسلام بلک ، رييس سازمان تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر، ده هزار جلد قرآن، نهج البلاغه و مفاتیح الجنان چاپ و به مؤسسات و هیأت قرآنی استان اهدا خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه بیان داشت: از این تعداد شش هزار جلد قرآن کریم، دو هزار مفاتیح الجنان و دو هزار جلد  کتاب شریف نهج البلاغه است.  

مشاور فرهنگی استاندار خوزستان با اشاره به هدف این اقدام افزود: به منظور رفع نیاز محافل قرآنی و گسترش معارف اسلامی در استان این تعداد از کتاب های ارزشمند چاپ و به مؤسسات و هیئات اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از 600 مؤسسه قرآنی که به صورت فعال خدمات آموزش قرآن به جوانان ارائه می دهند در استان موجود است که این کتاب ها به آنها اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام بلک تصریح کرد: افزون بر چاپ قرآن، نهج البلاغه و مفاتیح النجنان، محصولات و کتب آموزشی دیگری نیز در راستای حمایت از مناطق محروم استان چاپ خواهد شد./9458/ت302/ب

ارسال نظرات