۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۵۲۸۵۵
معاون امور طلاب حوزه علمیه امام القائم:

دشمنان اسلام بعد از رحلت پیامبر میدان را برای کارشکنی باز دیدند

خبرگزاری رسا ـ معاون امورطلاب حوزه علمیه امام القائم(ع) بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) به امیرمؤمنان(ع) فرمودند بعد از من نفاق در جامعه به وجود خواهد آمد، از این رو دشمنان اسلام بعد از رحلت رسول اکرم(ص) میدان را برای ایجاد اختلاف و کارشکنی باز دیدند و به این امر پرداختند.
پشت آسمان خم شد

حجت‌الاسلام مهدی مولوی دوست، معاون امور طلاب حوزه امام القائم(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) به امیرمؤمنان(ع) فرمودند بعد از من نفاق در جامعه به وجود خواهد آمد، از این رو دشمنان اسلام بعد از رحلت رسول اکرم(ص) میدان را برای ایجاد اختلاف و کارشکنی باز دیدند و به این امر پرداختند.

 

وی افزود: در دوران پیامبر(ص) مردم سخنان بسیاری از ایشان در رابطه با اسلام شنیده بودند و با توجه به این سخنان بعدها به مخالفت با امیرمؤمنان(ع) برخاستند این درحالی بود که دستورات الهی و سخنان رسول خدا(ص) را به یاد داشتند.

 

معاون امور طلاب حوزه علمیه امام القائم(ع) به سخنان رسول خدا(ص) در رابطه با آسیب‌‌های جامعه اسلامی اشاره و عنوان کرد: پیامبر(ص) فرمودند که جامعه اسلامی به یک جامعه ضد دینی تبدیل می شود و مردم با تغییر عناوین، حرام ها را به حلال تبدیل می کنند. از این رو با این افکار ما شاهد یک جامعه به ظاهر دینی خواهیم بود که این مشکلات بسیاری را به وجود می آورد.

 

وی در ادامه افزود: در جریان بیداری اسلامی دشمن می داند اگر شخصیت حضرت محمد(ص) را خدشه دار کند می تواند آسیب جدی بر پیکره اسلام وارد سازد که در این رابطه با انتشار کاریکاتورها، فیلم ها و مطالب توهیم آمیز پیامبر اسلام(ص) را مورد استهزاء قرار می دهند تا به مقصود نهایی خود برسند.

 

حجت الاسلام مولوی دوست در پایات تصریح کرد: ما باید سعی کنیم اخلاق فردی و اجتماعی خود را به سوی پیامبر اکرم(ص) سوق دهیم و وحدت را در  بین گروه ها رواج دهیم تا دشمن به راحتی رخنه نکند./957/ت302/ع

 

ارسال نظرات