۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۵۳۳۶۲

بازدید دو ساعته آیت الله نوری همدانی از نیروگاه اتمی بوشهر

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با حضور در نیروگاه اتمی بوشهر از بخش های مختلف این نیروگاه بازدید کرد.
بازديد آيت الله نوري همداني از نيروگاه اتمي بوشهر بازديد آيت الله نوري همداني از نيروگاه اتمي بوشهر بازديد آيت الله نوري همداني از نيروگاه اتمي بوشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید عصر چهارشنبه 27 دیماه و در آخرین روز از سفر پنج روزه خود به استان بوشهر از بزرگ ترین نیروگاه اتمی کشور بازدید کرد.
بازدید این مرجع تقلید از نیروگاه اتمی بوشهر حدود دو ساعت به طول انجامید.
آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری، استاندار و شماری از مدیران استان بوشهر حضرت آیت الله نوری همدانی را در این بازدید همراهی کردند.
حضرت آیت الله نوری همدانی هدف خود از حضور در نیروگاه اتمی بوشهر را عرض خسته نباشید و قدردانی از تلاش های دست اندرکاران ساخت بزرگ ترین نیروگاه اتمی کشور دانست و خطاب به آنان گفت: من آمده ام تا دست شما را ببوسم و به شما خسته نباشید و دست مریزاد بگویم.
این مرجع تقلید دستاوردهای هسته ای ایران را مرهون تلاش های شبانه روزی دانشمندان و جوانان دانست و اظهار داشت:‌ جوانان انقلابی، ولایی و متدین ایران اسلامی با تلاش های شبانه روزی خود اسباب عزت و اقتدار ایران را در عرصه های مختلف به ویژه دانش هسته ای فراهم آورده اند و به یقین آیندگان تلاش های آنان را خواهند ستود.
این گزارش حاکی است، ‌در آخرین روز از سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به بوشهر سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین به همراه جمعی از مسؤولان و مربیان حلقه‌های صالحین استان بوشهر با این مرجع تقلید دیدار کردند.
وی در این دیدار پیرامون اهمیت نقش بسیج در انقلاب اسلامی عرصه های مختلف بیاناتی را ایراد کرد و گفت: بسیج شجره طیبه ای است که روز به روز مقتدرتر شده و نظام و مردم از برکات آن بهره مند می شوند.
این مرجع تقلید همچنین با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه ارزش ها و انقلاب اسلامی،‌ بر ضرورت هوشیاری آحاد مختلف جامعه به ویژه نسل جوان در قبال توطئه های دشمنان تاکید کرد.
سردار نقدی نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد حلقه های صالحین بسیج در سراسر کشور ارائه کرد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات