۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۵۳۴۹۸
جانشین فرمانده سپاه قدس:

روحیه تسلیم‌ناپذیری شیعه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رساـ جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: نظام اسلامی در دوره های گوناگون با جنگ، فشار اقتصادی و تحریم های دشمن روبه رو بوده است؛ اما هیچ یک از این اهرم های فشار نتوانسته است سبب ناامیدی و مانع پیشرفت کشور شود.
سردار قاآني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار اسماعیل قاآنی، جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس انقلاب اسلامی شب گذشته28 دی در همایش یادواره خانواده های شهیدان محمد ابراهیم شریفی و علی ابراهیمی از همرزمان صمیمی شهید بابا نظر به بیان ویژگی های بارز این دو شخصیت در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: برنامه ریزی های دشمن برای تسلیم کردن رزمندگان  با فشار نظامی و نابودسازی روحیه بن بست شکنی آنان همراه بود.    

وی در ادامه با تأکید بر این که مجهز بودن رزمندگان دوران دفاع مقدس به روحیه بن بست شکنی رمز پیروزی و مقاومت آنان است، تصریح کرد: شیعیان در مکتب شهادت تربیت شده اند چرا که همه امامان و مقتدایان شیعه به فیض شهادت نائل شدند و این در حالی است که در مکاتب و ادیان دیگر چنین مسأله ای وجود ندارد.

وی تسلیم ناپذیری شهیدان را از رمزهای مقاومت دانست و اظهار داشت: در مسیر حرکت و چیره شدن بر دشمن همیشه موانع مختلفی وجود دارد که توکل بر خدا و تسلیم ناپذیری راه برون رفت از این سختی هاست و شهدا به راستی این درس ها را فراگرفته بودند.  

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به مشکلات امروز در کشور گفت: نظام اسلامی در دوره های گوناگون با جنگ، فشار اقتصادی و تحریم های دشمن روبه رو بوده است؛ اما هیچ یک از این اهرم های فشار نتوانسته است سبب ناامیدی و مانع پیشرفت کشور شود.

گفتنی است، یادواره همایش سرداران شهید محمد ابراهیم شریفی و علی ابراهیمی به همت ستاد یادواره نظرنژاد خراسان رضوی، سپاه امام رضا و همیاری مجتمع فرهنگی آیه های مشهد برپا شده است./934/پ203/س

ارسال نظرات