۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۵۳۵۸۵
امام جمعه شبستر:

هدف شعار انتخابات آزاد، آزادی در انتخاب افراد غیر ولایی است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات آزاد کلید واژه انحرافی اصلاح‌طلبان برای ایجاد التهاب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است.
حجت الاسلام علي محمدزاده، امام جمعه شبستر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی محمدزاده، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، امروز در گردهمایی کارکنان رسمی و وظیفه تیپ مکانیزه امام زمان(عج) اظهار داشت: فتنه 88 تجلی اوج نفرت و خشم دشمنان انقلاب با هدف براندازی نظام اسلامی بود که خوشبختانه با بصیرت ملت و درایت ولایت خنثی شد.

 

وی با اشاره به این‌که ملت ایران در مدت هشت ماه فتنه 88 به اندازه سه دهه گذشته بصیرت لازم برای مقابله با فتنه‌های دشمنان را کسب کردند، گفت: حضور گسترده مردمی در انتخابات هر کشور، نشان دهنده مقبولیت نظام نزد مردم آن کشور دارد، از این رو معاندان داخلی و خارجی نظام اسلامی با مشاهده وضعیت به وجود آمده پس از انتخابات 88 درصدد بی هویت کردن حکومت اسلامی در ایران برآمدند.

 

امام جمعه شبستر با بیان این‌که فتنه 88 با هدف تضعیف جایگاه ولایت و بی هویت کردن نظام اسلامی در مجامع بین المللی طرح ریزی شده بود، افزود: اگر امروز رشد و تعالی و ترقی در این نظام مشاهده می‌شود، همه در سایه نظام ولایی است، از این رو لبه تیز حملات دشمنان متوجه اصل ولایت فقیه است.

 

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با تشریح عوامل وقوع فتنه 88 و با تأکید بر بهره‌مندی از درس‌های این فتنه در انتخابات سال آینده اظهار داشت: تاریخ نشان داده هر گاه خواص مبتلا به بی بصیرتی، ناآگاهی، مصلحت اندیشی، سکوت و بی تحرکی شده‌اند، دشمنان نسبت به تحقق اهداف شوم خود امیدوار بوده اند.

 

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی با بصیرت‌بخشی محقق خواهد شد، گفت: تمام انتخاباتی که در ایران اسلامی برگزار شده انتخابات سالمی بوده و انتخابات آزاد کلید واژه ای است که برخی از اصلاح طلبان و دشمنان اسلامی مطرح کرده اند تا در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری فتنه انگیزی کنند.

 

وی خواستار هوشیاری و آگاهی مردم نسبت به توطئه‌های جدید دشمنان نظام و منافق صفتان داخلی شد و گفت: هدف اصلی برخی وطن‌فروشان داخلی از عنوان واژه انتخابات آزاد در شرایط کنونی کشور، بر هم زدن آرامش ایران اسلامی و سوق به سوی بحران و التهاب در آستانه انتخابات خرداد سال آینده است.

 

امام جمعه شبستر با بیان این‌که مراد از انتخابات آزاد، آزادی در انتخاب افراد غیر ولایی است، گفت: دشمنان بدانند که نظام اسلامی و عشق به ولایت با هیچ چیز قابل قیاس و معامله نیست، اگر مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی احساس کنند که خطری در کمین نظام است با تمام توان به میدان خواهند آمد./935/پ202/س

ارسال نظرات