۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۵۳۶۷۵

اجرای 2 هزار و 500 ویژه برنامه دهه فجر در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از اجرای 2 هزار و 500 ویژه برنامه دهه فجر در استان خبر داد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر در آذربایجان شرقی امروز در دیدار اعضای این ستاد با نماینده ولی فقیه در استان از اجرای 2 هزار و 500 ویژه برنامه دهه فجر در استان خبر داد و اظهار داشت: با تشکیل کمیته‌های تخصصی و شهرستانی، تمامی برنامه‌های ستاد با هماهنگی و انسجام کامل اجرایی خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که 24 کمیته تخصصی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر جلسات متعدد و برنامه ریزی‌های لازم را داشته تا بتوانند با رویکرد مخاطب‌محور حرکت کنند، تصریح کرد: سعی شده تا محور اصلی برنامه‌های دهه فجر، تأکید بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی باشد، افزون بر این‌که مخاطب اصلی برنامه‌ها نیز جوانان و نوجوانان هستند.

 

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی از یازدهم بهمن ماه شروع، با راهپیمایی 22 بهمن ادامه و همزمان با سالروز قیام خونین مردم تبریز در 29 بهمن سال 56 و دیدار اقشار مختلف مردم استان با مقام معظم رهبری پایان خواهد یافت.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با تقدیر از رهنمودهای ارزشمند آیت الله شبستری در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر گفت: به یقین با تلاش های بی وقفه اعضای ستاد و کمیته های تخصصی، برنامه های پیش‌بینی شده به بهترین شکل ممکن در سطح استان برگزار می شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های دهه فجر در استان پرداخت و اظهار داشت: همایش تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی و همچنین میثاق با رهبر معظم انقلاب در تالار اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز با حضور مدیران، مسوولان و اقشار مختلف مردم 12 بهمن برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام تقی زاده برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ادبی و ورزشی، مراسم استقبال از آفتاب، همایش های مختلف سیاسی و اجتماعی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب، دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برپایی نمایشگاه های عکس و کتاب و فضاسازی و تبلیغات محیطی را از جمله برنامه های ستاد اعلام کرد و گفت: سلسله محافل انس با قرآن نیز با قاریان برجسته ایرانی و مصری در مساجد محوری استان برگزار می شود./935/پ202/ب

ارسال نظرات