۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۵۵۱۸۶
مدیر حوزه مروی:

حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مروی با تاکید بر ایام‌الله بودن 22 بهمن، بیان داشت: بنا به فرموده خداوند متعال مامور به یادآوری و تکریم این روز با حضور گسترده خود در راهپیمایی هستیم، با تحمل تحریم‌ها به راحتی می‌توانیم پیروز میدان شویم.
راهپيمايي 22 بهمن
حجت‌الاسلام محمدمهدی اسلامی، مدیر حوزه علمیه مروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تاکید بر این‌که 22 بهمن از ایام‌الله است، عنوان کرد: بنا به دستور خداوند متعال در قرآن کریم، وظیفه داریم این روز را به یاد داشته باشیم و این یادآوری نه تنها در لفظ بلکه باید در عمل نیز مشهود باشد.
وی با اشاره به این‌که انجام وظیفه الهی با حضور فیزیکی در راهپیمایی‌ این روز امکان می‌پذیرد، بیان داشت: این حضور مردم ترس و لرزی به اندام و دل دشمنان اسلام می‌اندازد و با حضور حداکثری مردم دشمنان از ادامه مسیر خود ناامید خواهند شد.
حجت‌الاسلام اسلامی تحریم‌ها را واقعی و موثر خواند و عنوان کرد: اگر ملت ایران این سختی‌ها را تحمل کرده و بر آن صبر کند به یقین از این جنگ پیروز بیرون خواهد آمد و می‌تواند دشمنان را ناامید کرده و مجبور به عقب‌نشینی سازد.
مدیر حوزه علمیه مروی با اشاره به این‌که جنگ‌ و تحریم اقتصادی نیز مانند جنگ نظامی است، ابراز داشت: همان‌طور که در جنگ نظامی یک قدم عقب‌نشینی شود، دشمن دوبرابر پیش خواهد آمد در تحریم‌ها نیز اگر عقب‌نشینی شود دشمن به راحتی می‌تواند پیروز میدان شود.
وی موفقیت جدید فضایی را افتخاری برای ملت ایران دانست و اظهار داشت: دشمنان برخلاف خواسته درونی خود نتوانستند این موفقیت را کتمان کنند و مجبور به بازگو کردن آن در رسانه‌های خویش شدند که اعتراف کردن آنها نوعی پیروزی برای ملت ایران است.
حجت‌الاسلام اسلامی در پایان عنوان کرد: موفقیت فضایی نشان‌دهنده رشد علمی جوانان است و ثابت کردیم که هرچقدر ما را بکشند، بیش از پیش زنده‌تر خواهیم شد و پیش خواهیم رفت./9598/ت302/ص
ارسال نظرات