۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۵۵۶۳۸
استاد حوزه علمیه:

انحراف از مسیر ولایت سعادت حقیقی را از فرد دور می کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با اشاره به این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، بیان داشت: تنها تبعیت محض از ولی فقیه جامعه اسلامی را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، استاد حوزه علمیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با بیان این که مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن حضور حماسی و ارزنده ای خواهند داشت، گفت: ملت ولایت مدار و مؤمن ایران اسلامی مشکلات اقتصادی را به حساب انقلاب نمی گذارند و به صورت با شکوهی در این راهپیمایی بزرگ حضور خواهند یافت.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که عشق و علاقه به آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر جدای از همه مسائل است، بیان داشت: مردم با همه وجود در این راهپیمایی بزرگ حضور یافته و وفاداری خود به آرمان های انقلاب را به همگان نمایش خواهند داد.

حجت الاسلام اسماعیلی با تأکید بر این که روز 22 بهمن سبب ناکامی دشمنان انقلاب خواهد شد، خاطرنشان کرد: امسال مردم ایران اسلامی حضوری پرشور تر از سال های گذشته خواهند داشت.

وی با بیان این که روز 22 بهمن روز پیمان مجدد با آرمان های گرانقدر انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای والا مقام است، خاطرنشان کرد: مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی در این روز بزرگ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را نا امید خواهند کرد و به آنان نشان خواهند داد که همیشه بر پیمان والای خود استوار هستند.

امام جمعه محمود آباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ملت ایران در همه مسائل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای معظم له را در همه مسائل اولویت فعالیت ها و برنامه ریزی های خود قرار دهند.

وی با بیان این که مواضع رهبر معظم انقلاب در برخورد با فتنه ها و بحران های داخلی و خارجی یک اصل مهم است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اصل ولایت فقیه پایه گذاری شده است، هرحرکتی را باید با موضع ولی فقیه زمان تطبیق دهیم.

استاد حوزه علمیه، معیار نظام جمهوری اسلامی را ولی فقیه دانست و با تأکید براین که آحاد جامعه باید تبعیت از ولایت فقیه را بر خود یک تکلیف مهم بدانند، تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه با حرکت در مسیر ولایت و عمل به رهنمودهای ایشان مشخص می شود.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، بیان داشت: تنها تبعیت محض از ولی فقیه جامعه اسلامی را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد./950/ت303/س

ارسال نظرات