۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۵۵۸۲۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

راهبرد آمریکا مهار آرمان‌های ولایی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: راهبرد امروز آمریکا و ایادی غربی‌اش، مهار انقلاب اسلامی و نفوذ آرمان های ولایی ملت ایران در منطقه و جهان است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در همایش بصیرت اصناف و بازاریان شهرستان هشترود با اشاره به این‌که راهبرد اصلی دشمنان در آستانه انتخابات اختلاف میان مسؤولان، مردم، اقشار و قومیت‌های مختلف است، اظهار داشت: بایستی با بصیرت ولایی در روزهای باقی مانده تا انتخابات خرداد سال آینده حرکت کنیم.

 

وی با تأکید بر این‌که بایستی رفتار، گفتار و منش خود را با شاخص‌های ولایی سنجش کنیم، خطاب به مسؤولان نظام و نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ هر کسی که بخواهد اختلاف ها را به میان مردم بکشاند و از احساسات آنها در جهت اختلافات استفاده کند، ‌قطعاً به کشور خیانت کرده است.

 

حجت الاسلام ولایی افزود: خیانت به کشور به معنای خیانت به خون پاک شهدا، آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی است، مردم و مسؤولان بدانند که این انقلاب به سادگی به دست ما نرسیده که با برخی گفتارهای سخیفانه سوژه تبلیغی دست دشمنان بدهیم و با دستان خود به نظام اسلامی ضربه بزنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که راهبرد امروز آمریکا و ایادی غربی‌اش، مهار انقلاب اسلامی و نفوذ آرمان های ولایی ملت ایران در منطقه و جهان است، تصریح کرد: به یقین باید دانست که دشمن در چنین شرایطی ساکت نخواهد نشست، چنانکه با ترفندهای مختلف وارد عمل شده است.

 

وی با تأکید بر این‌که دشمنان در 34 سال گذشته با هوشیاری و بصیرت ملت ایران ناتوان شده اند، گفت: انقلاب اسلامی ایران جرأت و توان کشورهای اسلامی جهان را ارتقا داده که نمونه آن بیداری ملت های مسلمان منطقه با الهام از نهضت حسینی ملت در سال 57 و ایستادگی در برابر کفر و استکبار جهانی است.

 

حجت الاسلام ولایی تحریم‌های اقتصادی غرب را اوج استیصال دشمنان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان 34 سال است که ملت ایران را با انواع تحریم‌های اقتصادی و حتی علمی زیر فشار قرار داده‌اند، اما هر بار با شکست‌های بدتری مواجه شده و عامل خودکفایی کشور عرصه مخالف بوده اند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که تئوری لیبرال دموکراسی غرب مانند رژیم کمونیستی شوروی سابق به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست، افزود: موفقیت ملت‌های مظلوم منطقه به ویژه پیروزی حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین نشان داد که غرب به دنبال احیای هویت جعلی رژیم صهیونیستی برآمده است./935/پ202/پ

ارسال نظرات