۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۵۵۹۱۸

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در اهواز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در اهواز را اعلام کرد.
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در اهواز اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان روز گذشته با دعوت از آحاد مردم استان خوزستان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن مسیرهای مراسم راهپیمایی را در اهواز اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: مسیرهای راهپیمایی در اهواز از میدان بسیج (فلکه ساعت) آغاز و به سمت پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی، چهارراه آبادان ادامه می یابد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در روز 22 بهمن اظهار داشت: جشن های 22 بهمن از ساعت 9 صبح، یکشنبه آغاز و راهپیمایی نیز از ساعت 10 صبح از میدان بسیج شروع می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، نورافشانی و طنین بانگ الله اکبر در ساعت 21 در شب 22 بهمن در بوستان دولت را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد.

وی با اشاره به صحنه آرایی مسیر حرکت مردم در راهپیمایی 22بهمن، برپایی ایستگاههای صلواتی، ابراز داشت: مسابقه آدمک سازی نمادهای استکبار جهانی در 22 بهمن برگزار می شود و به بهترین سازندگان این آدمک ها جوایزی نفیس اهدا می شود.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی 20 هزار برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در سطح شهرها، بخش ها و روستاهای خوزستان برگزار شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود پشتوانه مردمی را از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: مردم همواره در زمان نیاز در صحنه حاضر بوده اند.

وی با بیان این که دشمنان پس از پیروزی انقلاب با تحریم و ترور در تلاش برای جلوگیری از پیشرفت های نظام هستند ابراز داشت: غرب توان دیدن پیشرفت ایران را ندارند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به جنگ نظامی در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن تهاجم فرهنگی و تحریم در برهه کنونی ابراز داشت: اهداف بلند ملت ایران توطئه های دشمن را ناکام گذاشته و به نوعی آنان را رسوا ساخته است./9464/پ202/ب

ارسال نظرات