۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۵۵۹۸۵
امام جمعه و استاندار زنجان:

راهپیمایی 22 بهمن ذلت ابدی برای استکبار رقم خواهد زد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان با صدور بیانیه ای خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شدند و اعلام کردند: راهپیمایی 22 بهمن ذلت ابدی برای استکبار رقم خواهد زد.
22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا از زنجان، حجت الاسلام والملسمین علی خاتمی و محمد رئوفی نژاد در این بیانیه آورده اند: 22 بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملت سرفرازی است که با صدای بلند مردان و زنان آزادی خواه و با تکیه بر کلام حق به جای سلاح، گل به جای گلوله بزرگترین انقلاب قرن را با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) رقم زدند.  

 

نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان افزوده اند: دهه فجر دهه ماندگار تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باور ایران است که در بهمن 1357 با ایثار خون شهدا و مجاهدتهای کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی و رئوفی نژاد یادآورشده اند: امسال در حالی سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را آغاز می کنیم که در حساس ترین و پربارترین شرایط در دهه های گذشته قرار داریم.

 

در این بیانیه آمده است: موج مخالفت ها و تهدیدهای پوشالی استکبار با ملت شریف ایران و انقلاب اسلامی رو به فزونی است و تحریم هایی که علیه ایران و ایرانیان شکل گرفته است، جز ناکامی و سرافکندگی برای دشمنان سودی در پی نخواهد داشت وهمه تلاش‌های آنان جهت انزوای ملت ایران، ذلت و بی آبرویی ابدی برای استکبار رقم خواهد زد.

 

نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان در این بیانیه تاکید کرده اند: بر همگان است تا با عزمی جدی و تجدید میثاقی ناگسستنی با آرمان‌های بلند حضرت امام راحل بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ندای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک دوباره گفته و در روز یکشنبه 22 بهمن سال 1391 خالق حماسه ای عظیم باشند و تمامی فتنه های فتنه گران خارجی و داخلی را نقش برآب کنند.

 

این بیانیه در پایان خاطرنشان کرده است: رجاء واثق داریم ملت آگاه و ولایتمدار ایران بویژه مردم شریف استان زنجان، صحنه تابناکی را بر اوراق زرین جریده انقلاب اسلامی خواهند افزود./9351/د101/ب

ارسال نظرات