۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۹۹۳

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ در آستانه سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور بیانیه ای از همه اقشار مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در آستانه سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور بیانیه ای از همه اقشار مردم، تشکل‌های مردمی، دانشجویی و دانش‌آموزی و کارگری و همه جوانان و گروه‌ها و احزاب برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

در حالی‌که نقشه‌های پلید دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، کیان و وحدت و انسجام جامعه اسلامی‌مان‌ را نشانه گرفته و بر آن است تا وحدت و اتحاد میان مسئولان و مردمان را با چالش مواجه کند؛ اما مردم همیشه آگاه و در صحنه ایران اسلامی ضمن شناسایی تهدیدات دشمنان، شناخت لحظه‌ها و انجام اقدام به موقع آن لحظه، بار دیگر دشمن را با ناکامی بسیار بزرگ‌تر در اجرایی‌کردن توطئه‌های پلید خود مواجه می‌سازد.

این بیانیه می افزاید: مروری بر کارنامه درخشان انقلاب اسلامی در طول سال‌های مختلف،‌ زمینه درک و شکر‌گزاری این موهبت عظیم را بیشتر فراهم می‌آورد، کشوری که در عصر اختناق و حضور طاغوتیان، ‌در اکثر محصولات اقتصادی و فرهنگی به بیگانگان وابسته بود،‌ امروز شاهد خود‌کفایی در صنایع گوناگون و برخورداری از مواهب فرهنگی و معنوی فراوان است.

در ادامه آمده است: رشد چشمگیر علم و صنعت، توسعه گسترده دانشگاه‌ها و مراکز علمی‌، نوآوری‌های حیرت‌آور در عرصه انرژی صلح‌‌آمیز هسته‌ای، ‌پرتاب ماهواره‌های تحقیقاتی به فضا، پیروزی در المپیاد‌های علمی، خودکفایی در محصولات غذایی،‌ توانایی‌های شگفت در عرصه سلول‌های بنیادی‌، همه و همه بخشی از افتخارات انقلاب اسلامی است. حضور پرشور جوانان در صحنه‌های معنوی، توسعه کمی و کیفی حوزه‌های علمیه‌، ‌افتخار‌آفرینی قاریان و حافظان قرآن کریم در عرصه‌های بین‌المللی، ‌رشد قابل توجه جلوه‌های هنر و ادب دینی، پیوند عمیق جوانان با روحانیت همه و همه بخشی دیگر از افتخارات انقلاب اسلامی است.

در بند پایانی این بیانیه آمده است: مردم شریف و ولایتمدار خوزستان همگام با ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن، ضمن نمایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی خود و با حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و نقشه‌های شوم استکبار را نقش بر آب خواهند کرد.

وعده ما یکشنبه مورخ 22 بهمن ماه 1391 راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان./9458/د102/ب

ارسال نظرات