۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۵۶۲۱۵
آیت الله نوری همدانی با تجلیل از حضور حماسی ملت:

مردم ایمان و فرهنگ انقلابی خود را به جهانیان نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله نوری همدانی با تجلیل از حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن، با بیان این‌که مسؤولان باید به وحدت و همدلی توجه داشته باشند، تأکید کرد: مسؤولان وحدت داشته باشند و با رفتار نسنجیده خود سوژه به دست دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ندهند.
درس خارج فقه آيت الله نوري همداني در مسجد اعظم قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در پایان درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپمیایی 22 بهمن، گفت:‌ مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی بارها حمایت خود از نظام اسلامی را نشان داده‌اند و دیروز نیز صحنه‌ای دیگر از حضور پر شور ملت بود.
وی با بیان این‌که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، ابراز کرد: دشمن هیچ گاه نمی تواند فرهنگ انقلاب را درک کند؛ از این رو خیال می‌کنند با سنگ اندازی می‌توانند جلوی حرکت رو به جلوی مردم را بگیرند.
این مرجع تقلید با تأکید بر این‌که انقلاب از سه رکن اساسی اسلام، مردم و ولایت فقیه برخوردار است، اظهار داشت: این سه رکن مهم سبب پیشرفت ملت و اسلامی ایران شده و همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی گفت: مردم ایران اسلامی سال به سال بصیر تر شده و با حضور خود در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی تنور انقلاب را گرم‌تر می‌کنند.
وی بر ضرورت قدردانی از مردم انقلابی ایران تأکید کرد و ابراز داشت: مردم با حضور پر شور و حماسی خود در 22 بهمن عقیده، ایمان و فرهنگ انقلابی خود را به جهانیان نشان دادند.
این مرجع تقلید مسؤولان را به حل مشکلات و ایجاد رفاه برای مردم توصیه کرد و گفت: مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند و به آنها خدمت کنند.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان این‌که مسؤولان باید به وحدت و همدلی توجه داشته باشند، تأکید کرد: مسؤولان وحدت داشته باشند و با رفتار نسنجیده خود سوژه به دست دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ندهند.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان این‌که مردم از مسؤولان توقع خدمت و حل مشکلات اقتصادی خود را دارند، ابراز کرد: ادراه مملکت با ولایت فقیه است و بدون نظر ولی فقیه کاری انجام نمی‌شود و اگر مسؤولان با هم اختلاف داشته باشند باز هم مملکت اداره می‌شود، اما باید با وحدت و همدلی خود سوژه به دشمنان ندهند.
این مرجع تقلید در ادامه با تقدیر از ملت ایران و حضور پرشور آنان در راهپیمایی 22 بهمن،‌ از برخی حرکات انجام شده در مراسم راهپیمایی قم انتقاد کرد و گفت: بنده با آقای لاریجانی در این باره به صورت تلفنی صحبت کردم و به وی  گفتم که با متانت خود این جریان را مدیریت کند، چون اگر به این جریان دامن زده و فضا ملتهب شود سبب خشنودی و سوء استفاده دشمنان می شود.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از اختلافات و دامن نزدن به التهابات، ابراز کرد: هیچ‌گاه نباید مملکت را ملتهب نشان داد و در این باره اقدامات مسؤولان باید سرمشق دیگران باشد.
وی با تأکید بر این‌که در کشور قانون حاکم است و در این باره نیز طبق قانون عمل خواهد شد، افزود:‌ به فضل الهی در مملکت اقتدار و امنیت وجود دارد و از التهاب و اختلاف دوری می شود، مردم و حوزه علمیه نیز همیشه در خط انقلاب و ولایت فقیه هستند./927/پ202/ج
ارسال نظرات