۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۵۶۳۵۶
پیش از ظهر امروز؛

نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه سبک زندگی اسلامی آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه سبک زندگی اسلامی پیش از ظهر امروز آغاز به کار کرد.
  

 سبک زندگي ديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه سبک زندگی اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی، قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.
بر اساس این گزارش در این نمایشگاه 21 شرکت در 17 غرفه آثار خود را در زمینه سبک زندگی اسلامی در قالب کتاب، لوح‌های فشرده و صنایع فرهنگی عرضه کرده‌اند.
مصطفی ملایی، رییس مرکز رشد واحدهای فناور علوم اسلامی قم در حاشیه نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای حمایت از افراد خلاق و نوآور و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شده است.
وی با اشاره به این که با افتتاح این نمایشگاه به دنبال پرداختن به علوم انسانی اسلامی برگرفته از جهان بینی داخلی هستیم، افزود: کاربردی کردن یافته‌های علوم انسانی اسلامی دقیقا همان سبک زندگی اسلامی و دینی است و با آغاز به کار این نمایشگاه این یافته‌ها به منصه ظهور می‌رسد.
رییس مرکز رشد واحدهای فناور علوم اسلامی قم اظهار داشت: برنامه‌ریزی داشتیم نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه سبک زندگی اسلامی را در تیرماه سال جاری برگزار کنیم که به دلیل برخی مشکلات عملی نشد و وقتی آگاه شدیم که مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) درصدد برگزاری همایش ملی سبک زندگی اسلامی در 26 بهمن‌ماه است، مشورتی داشتیم تا درکنار این همایش نمایشگاه سبک زندگی اسلامی را از 24 تا 26 بهمن‌ماه در مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار کنیم.
ملایی با بیان این که در این نمایشگاه 21 شرکت از استان‌های قم، اصفهان، خراسان رضوی، تهران و ایلام حضور دارند، گفت: حاضرین در این نمایشگاه در سه بخش حوزوی، دانشگاهی و خصوصی فعالیت‌های خود را برای مخاطبین به نمایش گذاشته‌اند.
وی مأموریت مرکز رشد را حمایت مادی و معنوی از افراد نخبه و شرکت‌ها عنوان کرد و گفت: مرکز رشد از لحاظ مادی در بخش فضا، تجهیزات، امکانات، منابع و از لحاظ معنوی در بخش مشاوره‌های راهبردی، فنی، حقوقی و اقتصادی حمایت خود را از افراد نخبه و شرکت‌ها انجام می‌دهد.
رییس مرکز رشد واحدهای فناور علوم اسلامی قم یکی دیگر از مأموریت‌های مرکز رشد علوم انسانی را حمایت از ایده‌های خلاقانه در زمینه علوم انسانی دانست و گفت: موضوع سبک زندگی اسلامی نیز از موضوعات مورد علاقه نخبگان و مورد نیاز مردم است./907/پ202/پ
ارسال نظرات