۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۵۶۶۷۳

همایش 34 سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش« 34سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف» با حضور آیت‌الله علم‌الهدی در تهران برگزار شد.
همايش 34 سال پايداري در مقابل فتنه و انحراف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش« 34سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف» عصر پنج شنبه بیست و ششم بهمن ماه با حضور آیت‌الله علم‌الهدی در مجتمع سیدالشهدا(ع) واقع در میدان هفتم تیر تهران برگزار شد.

در این همایش آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این‌که در انتخابات سال 92 با فتنه‌ای متفاوت از فتنه 88 روبرو می‌شویم به‌طوری‌که فتنه‌گران با شعار ولایت و اطاعت از آن به صحنه می‌آیند، عنوان کرد: فتنه تازه ساختارشکنی می‌کند به‌این‌صورت‌که هرچه مقام معظم رهبری می‌فرمایند، خلاف آن را عمل می‌کنند و همچنین در مقابل عظمت ولایت دو علم امام خمینی(ره) و امام زمان(عج) را بلند می‌کنند.

وی بیدارسازی و هوشیارسازی را وظیفه و رسالت امروز نیروهای انقلابی عنوان کرد و بیان داشت: نباید بگذاریم فتنه واقع شود و سپس به مبارزه با آن بپردازیم بلکه هم‌اکنون باید از وقوع آن پیشگیری کرده و علیه کسانی که قصد فتنه کردن را دارند، افشاگری کنیم.

بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری نیز در این مراسم با اشاره به این‌که نظام اسلامی وقتی است که ولایت در رأس باشد و همه مطیع جان‌برکف او باشند تصریح کرد: فصل‌الخطاب بودن مقام معظم رهبری کف کار ولایت است درحالی‌که برخی در همین سطح درحال رفوزه شدن هستند.

وی با تأکید بر این‌که ولایت سرباز می‌خواهد نه سردار ابراز داشت: باید برای ولایت سربازی کنیم و این حرف‌که کشور به بن‌بست رسیده است یک غلط فاحش است.

این گزارش می‌افزاید صادق محصولی، از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در این همایش با تاکید بر این که پیشرفت به تنهایی و بدون عدالت و مقاومت بی نتیجه است، گفت: برخی از افراد که می خواهند نامزد شوند شعارهایی مطرح کرده اند که شامل مبحث مقاومت و پایداری نیست بلکه شعارهایی است برای جذب قشر خاکستری جامعه است.

وی انحراف در دولت موقت نسبت به قوانین اسلامی، انحراف در دوران سازندگی به وسیله غلبه توسعه بر عدالت با این دیدگاه که له شدن افراد انقلاب بخاطر توسعه ایرادی ندارد، انحراف در دوران اصلاحات به وسیله تساهل و تسامح فرهنگی و کرنش در برابر غرب را از نمونه انحرافات دوران انقلاب دانست و گفت: اخیرا شاهد انحرافات دیگری از قبیل مکتب ایرانی هستیم.

همچنین دکتر کامران باقری لنکرانی، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ابراز داشت: فراموش کردن تجربه‌های موفقی که در انقلاب رخ داده، یکی از آفات انقلاب اسلامی است اما باید بدانیم در هر صحنه‌ای که توفیقی داشته‌ایم، جایی بوده که نیروهای مؤمن و انقلابی اثرگذار بوده‌اند.

وی با نأکید بر این‌که ما باید تکلیف خود را که دفاع مؤمنانه و بی‌منت از انقلاب اسلامی است ادا کنیم اظهار داشت: برخی برای حضور خود منت می‌گذارند در حالی‌که انقلاب اسلامی نیروهایی را پرورش داده که بی‌منت خدمت می‌کنند و این مسیر را تا نهایت به‌پیش می ‌برند.

لازم به‌ذکر است دراین همایش برادر فرهنگیان به قرائت اشعار آیینی درباره بصیرت و فتنه پرداخت و همچنین کلیپ تصویری سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی درباره آیت‌الله خوشوقت پخش شد./956/پ203/ج

 

 

 

ارسال نظرات