۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۷۱۴
امام جمعه آمل:

روحانیت پیشگام انقلاب اسلامی بوده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که روحانیت پیشگام انقلاب اسلامی بوده است، بیان داشت: اگر از نظر قشری حساب کنیم این قشر روحانیت بیشترین تعداد شهدا را در انقلاب اسلامی داشته است که باید اهتمام ارزنده ای در راستای تکریم و گرامیداشت این بزرگواران وجود داشته باشد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان با بیان این که تقوا می تواند انسان را از هر خطر و گزندی محافظت کند، گفت: شیطان هیچ گاه دست از سر انسان بر نمی دارد و همیشه در کمین است و سعی می کند خود را به گونه های مختلف نشان دهد.

 

وی با اشاره به این که انسان باید مراقب باشد تا فریب نقشه های شیطان را نخورد و با ایمانی والا در راستای تقرب به حضرت حق تلاش کند، بیان داشت: انسان باید بر رفتار و کردار خود توجه داشته باشد و ببیند به چه کسی محبت می کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که انسان باید احترام دیگران را داشته  و ارزش ها را فراموش نکند، خاطرنشان کرد: انسانی که در دنیا به فکر اجرای تعالیم دینی باشد در سرای آخرت در مراتب والا قرار گرفته و جایگاهی ارزنده خواهد داشت.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که انسان باید اهل قرآن باشد و سعی نماید تا دستورات نورانی این کتاب ارزنده را در زندگی خود جاری کند، گفت: انسانی که در این دنیا با قرآن باشد این کتاب در آخرت به دادش رسیده و یاری گر او خواهد بود.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که خیلی ها انسان مومن را دوست ندارند و نمی خواهند چنین افرادی را ببینند، بیان داشت: هر انسان بد دلی تلاش می کند انسان های مومن را خراب نماید تا بدین وسیله بتواند میدان داری کند.

 

وی با تاکید بر این که دنیا در غرقاب گناهان گرفتار شده است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی با وجود تحریم ها و تهدیدهای فراوان عظمت خود را در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن به نمایش گذاشت و به همگان نشان داد که تحریم ها و تهدیدها تاثیری در اراده والای آنان نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که نباید در شرایط کنونی کسی آب به آسیاب دشمن بزند، گفت: مسؤولان باید تلاش کنند تا کمبود کالاها در شب عید وجود نداشته باشد و اقدامات آنان در راستای رفع مشکلات مردمی باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که روحانیت پیشگام انقلاب اسلامی بوده است، بیان داشت: اگر از نظر قشری حساب کنیم این قشر روحانیت بیشترین تعداد شهدا را در انقلاب اسلامی داشته است که باید اهتمام ارزنده ای در راستای تکریم و گرامیداشت این بزرگواران وجود داشته باشد./950/پ202/ب

ارسال نظرات