۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۵۷۲۰۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

انقلاب اسلامی عفاف و پاکدامنی را جایگزین فساد طاغوت کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که انقلاب اسلامی بی حیایی و بی عفتی دوران طاغوت را محو کرد و به جای آن ارزش های دینی عفت و پاکدامنی را جایگزین کرد، بیان داشت: امروز ارزش های اسلامی در بخش مختلف کشور ساری و جاری است و به این برکت انقلاب اسلامی است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در حاشیه تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب استان، نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه ضروری دانست و گفت: آموزش زیربنایی مسأله ای ضروری در نهادینه کردن فرهنگ حجاب است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان توسعه فرهنگ حجاب و عفاف را منوط به توسعه فرهنگی جامعه دانست و تصریح کرد: باید فعالیت های فرهنگی با موضوع حجاب مورد توجه قرار گیرد و با ابزار های مختلف درجهت توسعه و ترویج آن تلاش شود.

 

حجت الاسلام یاری همچنین با اشاره به حضور آگاهانه و مستمر زنان مسلمان ایران در عرصه های مقابله با استکبار گفت: امروز حجاب زنان برای دشمنان اسلام از بمب اتم نیز کشنده تر و کوبنده تر است.

 

وی رسالت عظیم زنان مسلمان به ویژه زنان ایرانی را، ترویج و اشاعه ارزش های والای اسلامی و نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه عنوان کرد و گفت: از نظر اسلام زن تضمین‌کننده زندگی بهشتی خانواده است و به همین دلیل عفاف و حجاب برای زن بسیار مهم است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر برنامه‌ریزی اصولی در برطرف کردن چالش‌های عفاف و حجاب در جامعه، گفت: هر فعالیت مثبتی که در امور فرهنگی انجام شود نتایج ارزشمندی خواهد داشت.

 

وی با بیان این که هنوز مسأله عفاف و حجاب و بحث پوشش در جامعه نهادینه نشده است، اظهار داشت: اهمیت این مسأله را باید با تشکیل کلاس‌های آموزشی، گفتمان و نشست‌های تخصصی برای مردم تبیین کرد.

 

حجت الاسلام یاری، سرمایه‌گذاری در بخش آموزش زیربنایی را ضروری دانست و تصریح کرد: از الگوهای مثبت باید در این زمینه استفاده کرد تا مردم به‌ویژه جوانان از آسیب‌های این موضوع آگاه شوند.

 

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گیلان، پرهیز از هر گونه تفریط و تحکم را غیر اصولی عنوان کرد و افزود: اگر در بحث آموزش ضعیف عمل شود باید مسیر اجباری را انتخاب کرده و رویکرد اجبار نیز هرگز پاسخ نمی‌دهد.

 

وی شناخت مسائل هویتی را راهکار ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست و بیان داشت: اگر انسان به جایگاه ویژه خود در نزد خداوند پی ببرد به یقین پذیرش این حکم برای او بسیار آسان خواهد بود.

 

حجت الاسلام یاری در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی بی حیایی و بی عفتی دوران طاغوت را محو کرد و به جای آن ارزش های دینی عفت و پاکدامنی را جایگزین کرد، بیان داشت: امروز ارزش های اسلامی در بخش مختلف کشور ساری و جاری است و به این برکت انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که امام خمینی(ره) با تشکیل حکومت اسلامی در پی احیاء عفت و حیا در جامعه اسلامی و حذف مظاهر فساد و بی بندوباری بودند، ادامه داد: حجاب اسلامی و عفت از مسائل بسیار ضروری دینی و اجتماعی است و حفظ آن تأمین کننده امنیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی خواهد بود./950/پ202/س

ارسال نظرات