۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۵۷۳۶۶
آیت الله شبستری:

تبعیت از ولایت رمز نجات از فتنه‌های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: مسؤولان همگام با ملت بصیر ایران اسلامی اجازه فتنه گری به دشمنان نظام ندهند.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در جمع اعضای شورای استانی حوزه علمیه با اشاره به توصیه های ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اقشار مختلف استان اظهار داشت: رهبر انقلاب در این سخنان مهم پس از اشاره به ویژگی‌های مردم غیور آذربایجان و تبریز به نقش این خطه از کشور در تحولات سیاسی تاریخ معاصر کشور اشاره کردند.

 

وی ادامه داد: بخش دیگر سخنان رهبری در خصوص مسائل داخلی کشور و جریان‌های اخیر مجلس بود که ایشان به صراحت فرمودند؛ نه آن متهم کردن، نه آن برخورد کردن و نه آن استیضاح، ‌مسائل مناسبی نبود. در حقیقت مسؤولان به ویژه رؤسای قوای سه گانه بایستی منویات رهبری را نصب العین قرار دهند.

 

آیت الله شبستری با اشاره به عذرخواهی و نامه رؤسای سه قوه خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وحدت و همدلی مسؤولان در راستای تحقق منویات ایشان گفت: این‌که نامه‌نگاری صورت می گیرد، اقدامی مناسب پس از این سخنان مهم بود، اما مهم‌تر آن است که در عمل نشان داده شود که تابع محض ولایت هستند.

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که رهبر فرزانه انقلاب در سخنان حساس و تاریخی خود در 28 بهمن حرف دل ملت ایران را بیان کردند، گفت: امیدواریم مسؤولان بنا به گفته رهبری با تقوای الهی و صبر اسیر هواهای نفسانی نشوند و همگام با ملت بصیر ایران اسلامی اجازه فتنه گری به دشمنان نظام ندهند.

 

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به بخش هایی از توصیه های رهبر انقلاب گفت: ایشان در سخنان ارزشمند خود که با عنوان «نصیحت خیرخواهانه » مطرح شد؛ خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شدند و فرمودند؛ آینده ملت بصیر ایران به لطف الهی کاملاً روشن است و افقی به مراتب بهتر و درخشان تر در انتظار این ملت و جوانان است.

 

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مساعدت ائمه جمعه در جلب مشارکت های مردمی برای ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم مطهر حضرت علی(ع) اظهار داشت: عشق و ارادت مردم آذربایجان به مولای متقیان از پیش ثابت شده است، از این رو انتظار داریم عموم مردم در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

 

وی خواستار همراهی مردم با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان شد و افزود: بخشی از پروژه احداث صحن حضرت فاطمه زهرا(س) به مردم دوستدار امامت و ولایت این استان واگذار شده که امیدواریم عاشقان اهل بیت همچون گذشته در این حرکت خیر نیز حضوری مؤثر و پررنگ داشته باشند./935/پ202/س

 

ارسال نظرات