۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۵۸۷۷۷

جلسات درس اخلاق در حوزه علمیه ارومیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه از برگزاری جلسات هفتگی درس اخلاق با حضور اساتید برجسته حوزوی در این مدرسه علمیه خبر داد.
جلسات درس اخلاق در حوزه علمیه ارومیه برگزار می شود

حجت الاسلام صادق حسن نژاد، معاون تهذیب حوزه علمیه ارومیه در گفت و گوبا خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با بیان این که فعالیت های حوزه معاونت تهذیب بیشتر به امور تربیتی و اخلاقی معطوف است، گفت: جلسات اخلاق به صورت هفتگی با حضور اساتید مجرب و برتر حوزه از استان و قم برگزار می شود.

 

وی به برگزاری جلسه اخلاق دو روزه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سروی مازندرانی از اساتید مجرب حوزه علمیه قم اشاره کرد و اظهارداشت: دوره های اخلاق با حضور اساتید اعزامی از قم به صورت ماهانه و یا سه ماه یک بار در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسن نژاد خاطرنشان کرد: در جلسات اخلاق طلاب با مباحث و موضوعات مختلف مرتبط با مسائل اخلاقی و تربیتی آشنا می شوند پس از پایان جلسه کلاس های خصوصی برای پایه های مختلف در همین ارتباط برگزار می شود.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه همچنین به اجرای گفتمان های دینی با موضوعات مختلف اشاره داشت و افزود: امسال یک دوره سه روزه آشنایی با مهدویت در حوزه علمیه با حضور اساتید و پژوهشگران برتر مهدویت همچون حجت الاسلام بهروزی لک برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری گفتمان های دینی با موضوع مهدویت را رفع شبهات، ارتقای دانش و بینش مهدوی در بین طلاب و بررسی راهکارهای تبلیغ فرهنگ مهدویت عنوان کرد.

 

حجت الاسلام حسن نژاد یادآور شد: با توجه به این که بخشی ازفعالیت های این معاونت مربوط به ارتقای شاخصه های بنیان خانواده است، دوره های مختلف آموزش مهارت های زندگی، آیین همسرداری وچگونگی رفع مشکلات خانوادگی برای افزایش آگاهی های اجتماعی طلاب دربرخورد با مسائل زندگی مشترک اجرا می شود./936/ت302/ب

ارسال نظرات