۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۵۹۴۹۳

واکنش وزیر پیشین دولت به پیام احمدی نژاد/ مسؤولان در جایگاه نظریه پردازی دینی نیستند

خبرگزاری رسا ـ وزیر بهداشت دولت نهم با تاکید بر این که مسؤولان نباید فراموش کنند که در جایگاه نظریه پردازی دینی نیستند، گفت: اگر فردی نماینده مجلس، رییس یک قوه و یا دارای بالاترین مقام اجرایی باشد، باید بداند این مقام او را در جایگاه نظریه پرداری دینی قرار نمی دهد.
دکتر کامران باقري لنکراني، سخنگوي جبهه پايداري

کامران باقری لنکرانی، سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در واکنش به پیام تسلیت رییس جمهور به مناسبت درگذشت هوگوچاوز که در آن مدعی بازگشت چاوز به همراه امام زمان(عج) و حضرت مسیح(ع) شده بود، با اشاره به این‌که ما نباید در هیچ زمینه‌ای دچار افراط و تفریط شویم، گفت: یکی از آفت‌هایی که ما در عرصه‌های مختلف با آن رویرو هستیم این است که افرادی فراموش می‌کنند که جایگاهی که دارند و این جایگاه، جایگاه نظریه‌پردازی دینی نیست.

وی با بیان این مطلب افزود: اگر کسی نماینده مجلس، رییس یک قوه و یا دارای بالاترین مقام اجرایی باشد، این مقام او را در جایگاه نظریه پرداری دینی قرار نمی دهد.

باقری لنکرانی تأکید کرد: غفلت از این موضوع باعث می‌شود افرادی به‌دلیل دارا بودن جایگاه هایی که در واقع اعتباری است، خود را در جایگاه نظریه پرداری دینی ببینند که منجر به افراط و تفریط می‌شود.

وزیر بهداشت دولت نهم با بیان این‌که نگاه اسلام به شخصیت‌ها یک نگاه روشنی است و اسلام به هر کسی که عدالت‌خواه باشد و به مردم کشورش خدمت کند ارج می‌گذارد، تصریح کرد: این موضوع به این معنا نیست که ارزش‌های والاتر را فراموش کنیم یا مفاهیم مقدسی را خرج روزمرگی‌های این چنینی کنیم.

 وی با تأکید بر این‌که ما باید از این‌گونه غفلت‌ها پرهیز کنیم، ابراز داشت: در روایات ما که درخصوص رجعت صحبت شده مشخصات و ویژگی‌های کسانی که رجعت می‌کنند بیان شده است که مهم‌ترین آنها تعهد، باور عمیق به اسلام و آزموده شدن در صحنه های مختلف برای دفاع از اسلام است./956/ت302/ج

ارسال نظرات