۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۹۵۷۸
امام جمعه شهرستان قدس:

با تلاش دولت و بصیرت مردم تحریم ها را پشت سر می‌گذاریم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان خاطرنشان کرد: تحریم اخیر را با همت و تلاش دولت و هوشیاری و بصیرت مردم پشت سر خواهیم گذاشت و دشمنان را مأیوس و نا امید می‌کنیم.
امام جمعه شهر ستان قدس با تلاش دولت و بصیرت مردم تحریم ها را پشت سر می‌گذاریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدابوالقاسم میراحمدی، امام جمعه شهرستان قدس، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابراز داشت: تحریم اخیر را با همت و تلاش دولت و هوشیاری و بصیرت مردم، پشت سر خواهیم گذاشت و دشمنان را مأیوس و ناامید می‌کنیم.
حجت الاسلام میر احمدی با اشاره به راه اندازی قیام‌های مردمی در منطقه بیان کرد: انقلاب اسلامی، الگوی کامل برای این قیام‌ها است و موجب شد محرومان و مستضعفان در مقابل زورگویان و زیاده‌ خواهان بایستند و از حق خود دفاع کنند.
وی افزود: به یاری خداوند در آینده نزدیک، خاورمیانه از لوث زورگویان و جنایتکاران پاک خواهد شد و همه مسلمانان در آرامش و آزادی به سر خواهند برد.
امام جمعه شهرقدس با اشاره به برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در سراسر ایران اسلامی در چند روز گذشته، افزود: مردم خیر و نیکوکار در روزهای پایانی سال به حمایت و یاری محرومان و نیازمندان شتافتند.
حجت الاسلام میراحمدی با تأکید بر لزوم ترویج و گسترش فرهنگ انفاق در جامعه، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی به تأسی از رفتار و کردار ائمه معصومین (ع) به این کار خداپسندانه اقدام کردند.
وی نماز جمعه را پایگاه مردمی دانست و گفت: خطبای نماز جمعه با بیانات خود مردم را نسبت به موضوعات مختلف جامعه همچون سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، آگاه می‌کنند.
امام جمعه شهرستان قدس افزود: دشمنان با ایجاد توطئه‌های مختلف می‌خواهند این فریضه الهی را در جامعه کم رنگ کنند اما نماز جمعه با هوشیاری و آگاهی مردم هر روز مستحکم‌تر می‌شود و آنان این سنگر را حفظ کرده‌اند./957/پ202/ص

ارسال نظرات