۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۵۹۶۱۵
صبح امروز برگزار شد؛

تجمع طلاب خوزستان در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان

خبرگزاری رسا ـ تجمع طلاب خوزستان در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان با حضور گسترده طلاب و روحانیان در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.
تجمع طلاب خوزستان در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تجمع هزار نفری طلاب مدارس حوزه علمیه استان خوزستان در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان، با حضور آیات شفیعی و حیدری، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، در سخنانی با بیان این که مردم شیعه پاکستان با وجود تهدید ها و تحریم های مختلف از سوی سلفیان تندرو به مذهب اهل بیت(ع) پایبند هستند، تأکید کرد: بصیرت و پیروی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مهم ترین عامل برای مقاومت شیعیان پاکستانی مقابل وهابیان است.

وی با تأکید بر این که در برهه کنونی دشمن به حقیقت دین اسلام پی برده است، گفت: نظام سلطه با مشاهده گسترش دین اسلامی با پوششی اسلامی به جنگ این دین مبین آمده است.

در قطعنامه پایانی این تجمع آمده است: در پی اهانت ها و کشتار بی رحمانه مردم پاکستان به ویژه شیعیان این کشور طلاب حوزه علمیه خوزستان با خروش خود این اقدام را محکوم می کنند.

این قطعنامه می افزاید: این اقدام بی شرمانه از سوی فرقه منحرف وهابیت در کشور اسلامی پاکستان اجرا و یار نخست این فرقه استکبار جهانی است./9458/پ203/ب

ارسال نظرات