۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۶۰۱۵۹
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

ترویج تفکر بسیجی مهم ترین عامل پیروزی در جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خوزستان جبهه فرهنگی را نیازمند سلاح خاص خود دانست و افزود: در این جبهه نباید به‌صورت طبیعی تبلیغ کرد بلکه باید از تمامی ابزارها بهره گرفت.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، مدير حوزه علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، صبح امروز در گردهمایی روحانیان طرح هجرت استان خوزستان که در قرارگاه کربلا برگزار شد، معنویت را سلاح مبلغان در تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: دشمن در برهه کنونی با ماهواره به خانه های شیعیان نفوذ کرده است.

وی شناخت و تحلیل وظایف و کارکردها را مهم ترین مساله در گردهمایی های مبلغان دانست و افزود: شناخت هر چه بهتر وظایف سبب بازدهی بیشتر و اثر گذاری بهتر خواهد شد و در مقابل نیز چشم پوشی از این مسأله سبب عدم توفیق در امر تبلیغ می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که کشور در برهه کنونی در جنگی به مراتب سخت تر از هشت سال دفاع مقدس است، ابراز داشت: درک این جنگ فرهنگی مهم ترین کلید پیروزی بر دشمن است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان وهابیت را دشمن تشیع خواند و گفت: دشمن در برهه کنونی حیات خود را در خطر دیده و با تمام توان به مقابله با نظام اسلامی آمده است.

امام جمعه موقت اهواز ساخت و ترویج فرقه های انحرافی را از ابزار های دشمن در راستای مقابله با تشیع عنوان کرد و افزود: در برهه کنونی که کشور درگیر مقابله با جنگ فرهنگی دشمن است علما به عنوان یاوران رهبر معظم انقلاب باید فرماندهی این جنگ را بر عهده گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی جبهه فرهنگی را نیازمند سلاح خاص خود دانست و افزود: در این جبهه نباید به‌ صورت طبیعی تبلیغ کرد.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) بصیرت افزایی، معرفی ویژگی های کاندید اصلح و افزایش پیوند رهبر معظم انقلاب با جوانان را از ابزار های مقابله با برنامه های دشمن در انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت: امروز تفکر بسیجی از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته است./9464/پ202/ج

ارسال نظرات