۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۱۶۰۱۹۵
ششم تا هشتم فروردین ماه؛

سلسله همایش های تخصصی در مسیر ولایت در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سلسله همایش های تخصصی «در مسیر ولایت» با موضوع شرح خطبه فدکیه همزمان با نخستین دهه فاطمیه در مشهد برگزار می شود.
سلسله همایش های تخصصی در مسیر ولایت در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، این همایش ها از ششتم تا هشتم فروردین ماه با حضور آیت الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، همایش های تخصصی «در مسیر ولایت» به همت اداره امور فرهنگی حرم مطهر رضوی، ساعت 17 در محل سالن اجتماعات بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی واقع در دوربرگردان طبرسی حرم مطهر برگزار می شود.

 

 علاقه مندان جهت نام نویسی می توانند از 12 تا 25 اسفندماه با شماره 2216373-0511 تماس بگیرند.

 

فراخوان همایش علمی پژوهشی «فاطمه(س)؛ تجلی ولایت»

 این گزارش حاکیست، همچنین فراخوان مقاله همایش علمی پژوهشی «فاطمه(س)؛ تجلی ولایت» از سوی مدرسه علمیه الزهرای خواف اعلام شد.

 

مقام و منزلت حضرت زهرا(س)، هدف ایشان از دفاع از ولایت، پیامدهای دفاع حضرت از ولایت، شیوه های ایشان در دفاع از ولایت و شرح خطبه فدکیه از موضوعات این فراخوان است که با توجه به ترکیب جمعیتی اهل تسنن این شهرستان، حائز اهمیت است.

 

مهلت ارسال آثار به این همایش، تا پایان فروردین ماه بوده و مراسم اختتامیه نیز دهم اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام رمضان پور، امام جمعه خواف برگزار خواهد شد.

 

علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی خواف، چمن آباد، روبه روی مسجد امام حسن مجتبی(ع)، مدرسه علمیه الزهرا(س) ارسال و یا با شماره 4283445-0532 تماس بگیرند./930/پ203/ب

ارسال نظرات