۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۶۱۷۱۲
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

برخی در داخل تاب شنیدن موفقیت‌های نظام را ندارند

خبرگزاری رسا ـ مشاور رییس جمهور در امور روحانیت گفت: متأسفانه برخی با مقاصد سیاسی در داخل کشور تاب شنیدن موفقیت هایی نظام اسلامی را ندارند.
حجت الاسلام ميرتاج الديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، مشاور رییس جمهور در امور روحانیت عصر امروز در جمع مردم تبریز، با بیان این‌که ملت ایران با اعمال اراده خود در بیش از سه دهه توانسته به استقلال حقیقی برسد، اظهار داشت: امروز بر خلاف خواست دشمنان؛ ملت توانسته با وجود تحریم ها به فناوری هایی دست یابد که فراتر از تصور غرب است.

 

وی با بیان این‌که انحصار علمی از دیدگاه جوانان دانشمند ایرانی معنایی ندارد، خاطرنشان کرد: درست است که تحریم های اقتصادی غرب موانع و مشکلاتی در روند رو به رشد کشور ایجاد کرد، اما در مقایسه با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بسیار ناچیز است، این حقیقت را نیز باید یادآور شد که هر یک از این گونه تحریم ها برای براندازی یک کشور کافی بود.

 

حجت الاسلام میرتاج الدینی پیشرفت های علمی، فناوری، اقتصادی و صنعتی ایران در سال های اخیر را مدیون خون شهدا، رهبری های داهیانه رهبری و مقاومت و ایستادگی ملت دانست و افزود: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود جوانان دانشمند، انقلابی، بصیر و آگاه در رتبه نخست رشد علمی منطقه قرار گرفته اما عده ای در داخل کشور تاب شنیدن چنین موفقیت هایی را ندارند.

 

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت ادامه داد: جای تعجب است که این عده با انگیزه های سیاسی، مخالف برجسته سازی افتخارات ملت ایران هستند، چنین افرادی حاضرند امیال سیاسی خود را فدای مصالح نظام کنند، غافل از این‌که ملت بصیر ایران خود خادم را از خائن تشخیص می دهد.

 

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سالجاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر انقلاب، اظهار داشت: خلق حماسه با حضور تمام سلایق و اندیشه های مورد قبول نظام، قابل تحقق است و هر آنچه که مردم انتخاب کرد باید مورد پذیرش همگانی قرار بگیرد.

 

وی قانون را ملاک عمل دانست و گفت: همان گونه که امام راحل فرموده‌اند و بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید داشته اند؛ میزان در نظام جمهوری اسلامی رأی مردم است، جای تأسف است که برخی ها دایره سخنان رهبری درباره انتخابات را محدودتر می کنند و از این که سلایق گوناگون در عرصه انتخابات حاضر شوند، ناراحت هستند.

 

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تأکید بر این‌که شرایط نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری به صورت صریح و روشن در قانون بیان شده است، گفت: افرادی که نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه را قبول دارند، می توانند داوطلب شوند، این گونه نیست که فضا را برای منافع جناحی و گروهی تنگ تر و محدودتر شود، اگر سلایق مختلف در عرصه انتخابات حاضر شوند، به نفع نظام است./935/پ202/س

 

ارسال نظرات