۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۶۲۳۸۱
آیت الله شبستری:

نیروهای مسلح ایران کوچک ترین تعرض را با شدیدترین پاسخ همراه خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ‌ امام جمعه تبریز هدف اصلی هیاهوهای آمریکا و غرب مبنی بر حمله نظامی به ایران را جنگ روانی دانست و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کوچکترین تهدید را با شدیدترین پاسخ همراه خواهد کرد.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان این‌که تهدید نظامی غرب علیه ایران بی پایه و اساس است، اظهار داشت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره بر طبل توخالی حمله نظامی کوبیده اند، البته یک بار به کمک صدام ملعون این مسیر را پیمودند، اما گرفتار شدند.


وی با تأکید بر این‌که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کوچک ترین تهدید را با شدیدترین پاسخ همراه خواهند کرد، گفت: در صورتی که دشمن گزینه نظامی را در مقابله با ایران انتخاب کند، جواب سخت و پشیمان کننده ای دریافت خواهد کرد، چنان که پیش از این به دست گروه های حزب الله در غزه و لبنان خوار و ذلیل شد.


امام جمعه تبریز با بیان این‌که طرح مسأله حمله نظامی بیشتر با هدف سیاسی و جنگ روانی از سوی آمریکا و ایادی غربی‌اش بیان می شود، تصریح کرد: دشمن برای مقابله با ایران گاهی می گوید که گزینه نظامی را روی میز دارد؛ اگر بر این امر اصرار دارد ما هم گزینه نظامی را روی میز داریم.


آیت الله شبستری با اشاره به بخش هایی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع ارتشیان تأکید کرد: در دو سال اخیر مردم جهان شاهد بودند سه فروند پهپاد آمریکایی را نیروهای مسلح ایران شکار کردند که به واقع حیرت انگیز بود، البته این فناوری در مقایسه با فناوری هایی که تصور آن برای آمریکایی ها بسیار سخت بوده، کمترین است.


نماینده خبرگان رهبری با تشریح دستاوردهای دفاعی و تسلیحاتی نیروهای مسلح ایران اسلامی یادآور شد: ایران در ساخت موشک های دوربرد پیشرفت های بسیاری داشته و به تازگی جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش از ساخت سه موشک زمین به زمین در این نیرو خبر داده است.


امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: مشکل اصلی دشمن با سپاه ولایت مدار است، امروز سپاه ایران با نام شهیدانی چون مهدی باکری مزین شده که مایه قداست و معنویت در این نیروی نظامی و فرهنگی شده است.


وی با بیان این‌که در سپاه بیش از تجهیزات لجستیکی، سرمایه های معنوی اهمیت دارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که رسالت خطیر دفاع از کیان انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، از نظر معنویت در سطح عالی و ممتاز است و پاسداران با جانفشانی ها و ایثارگری های خود به نهاد سپاه قداست دادند.


 آیت الله شبستری در پایان با اشاره به واقعه طبس در پنجم اردیبهشت سال 59 گفت: حمله آمریکایی ها با هجوم بالگردها و هواپیماها به ایران که با طوفان شن و شکست مواجه شد، موهبتی الهی بود./935/پ201/ج

ارسال نظرات