۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۶۴۰۷۹
نماینده مجلس خبرگان:

تمرکز بر الگوی مصرف اسلامی نیاز جامعه امروز است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تمرکز بر الگوی مصرف اسلامی و جلوگیری از اسراف و تزویر در جامعه تأکید کرد و آن را مهم ترین راه حل تحقق شعار حماسه اقتصادی دانست.
حجت الاسلام و المسلمين اسلامي، نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، نهم اردیبهشت در همایش بسیج کارگری در مرکز استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: این نامگذاری نشان دهنده ژرف اندیشی مقام معظم رهبری است.

 

وی با بیان این که ملت ایران امسال با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه ساز خواهند شد، افزود: مردم کشورمان به دنیا  خواهند فهماند که همچنان پای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: آحاد جامعه باید با تبعیت از رهبری نظام حضوری حماسی در انتخابات آینده داشته باشند.

 

وی با بیان این که 34 سال توطئه افکنی و نقشه پردازی دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران با شکست مواجه شده است، خاطرنشان کرد: ملت ما ثابت کردند هیچ گاه از مواضع خود عقب نشینی نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی افزود: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در انتخابات آتی به دنیا ثابت خواهند کرد که دوستدار حقیقی نظام هیچگاه از ولایت و انقلاب جدا نخواهد شد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که پیشرفت های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با 34 سال قبل به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران عزتمندانه در عرصه جهانی نقش آفرینی می کنند که این در سایه وحدت و همدلی مردم حاصل شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی وحدت و همدلی را رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در صحنه های مختلف دانست و تصریح کرد: اگر امروز در حوزه های مختلف کشورمان به بالندگی رسیده در سایه همین وحدت و همبستگی به دست آمده است.

 

وی با اشاره به این که دشمنان از پیشرفت های روز افزون کشورمان متعجب و هراسان هستند، تصریح کرد: علیرغم همه تحریم های یک جانبه ای که در 34 سال اخیر، امروز شاهد هستیم که ایران اسلامی به عنوان یک کشور مقتدر و پیشگام در عرصه جهانی حضوری اثرگذار دارد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تمرکز بر الگوی مصرف اسلامی و جلوگیری از اسراف و تزویر در جامعه تأکید کرد و آن را مهم ترین راه حل تحقق شعار حماسه اقتصادی دانست.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی  ادامه داد: در خلق حماسه اقتصادی باید از علاوه بر الزامات بیان شده تلاش و کوشش، کاهش وابستگی به کشورهای بیگانه و استفاده از تولید داخل را در برنامه های خود داشته باشیم.

 

وی با بیان این که دشمنان تلاش می کنند با تشدید تحریم ها مانع از تحقق اهداف نظام اسلامی شوند، افزود: مردم کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب طعم تحریم را چشیده اند و هیچ هراسی نیز این تحریم ها ندارند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تحریم ها زمینه خودکفایی و شکوفایی دیگر بخش های کشورمان را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران اسلامی در بسیاری از حوزه ها به خودکفایی رسیده که این موفقیت در سایه بهره گیری از توان داخلی بوده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته کار وکارگر، از زحمات فعالان کارگری تقدیر کرد و گفت: نقش کارگران در ادامه حیات بخش های مختلف کشور بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

وی با اشاره به این که اسلام نگاه بسیار عمیقی به کار و تلاش داشته و دارد، ادامه داد: مسؤولان باید از کارگران بیشتر حمایت کنند تا زمینه ایجاد انگیزه در آنان به منظور تلاش بیشتر فراهم شود./950/ پ202/س

ارسال نظرات